f Secubit Garam: Sup Ayam & Cendawan

N3 Terkini

Thursday, January 20, 2011

Sup Ayam & Cendawan

Menu lunch utk hari ni. Ringkas aje tp insyaallah menyelerakan. Sedap hirup kuah sup yg panas, pedas dan masam2 nih.. Kali ni tak letak ubi kentang tp letak carrot. Cendawan wajib ada.. Sedap!


Nak resipi? Sila tengok kat SINI, tuan rumah dah penat kes mengarang panjang sgt pg tadi kat n3 Jom Berkenalan pagi td ^____^

5 comments:

  1. salam kak nor

    wow....menyelerakan!sedap tu kak.. kalau nak lagi sedap tambah sambal kicap lagi power...hehehe

    ReplyDelete
  2. kak nor..demam2 gini sedap pekena sup...sure cepat kebah..meh anto semangkuk kat sy..heheh

    ReplyDelete
  3. salam nor,ko bagi akak homework byk bona ni..3 hari 3 mlm tak siap nih..sambil2 buat homework sambil layan mak mentua bersembang..isshh..tak senonoh menantu nya ini kan?..tungggguuuu kemunculan kenalan baru nor ini nanti ya..hehe..upah akak dgn sup ayam tu dulu..

    ReplyDelete
  4. sedapnye kak nor...mie pn makan sup ayam tadi tapi malas nak amek gambo... letak plak skit smbl kicap,perrrgghhh.... layan

    ReplyDelete
  5. Salam Kak Nor.....

    Mcm ni boleh pengsaaannnnn kali kedua....terliur betulllll tgk sup ayam Kak Nor ni.....huahuahuahua

    ReplyDelete