f Secubit Garam: Menu Dinner Semalam

N3 Terkini

Friday, January 7, 2011

Menu Dinner Semalam

N3 yg sepatutnya keluar smlm tp dah diamik alih oleh Udang Bersos Plum. Ada yg nak? Sori la ya, semua dah licin.. Kuali dan pinggan mangkuk semua dah dibasuh.. Tak ada belen pun.. hihi... Opss lupa, ni adalah Sizzling Mee. Masih menggunakan Mee Sanggul Melayu yg dah pernah K.Nor letak n3 dulu tu.


Resipi Sizzling Mee ni pun masih menggunakan resipi yg sama, dr Lilydvalley MyR. Tq Lily.. puas hati anak2 duk ngap smlm terutamanya Along yg 1st time makan Sizzling Mee hasil tangan si emak :)


8 comments:

  1. sedapnya mee sizzling.

    teringat ibu....kalau balik mesti tanya tiap hari,"hari ni along nak makan apa?" terharu~

    ReplyDelete
  2. sedapnyer kak nor...tengok mee sizling tu....emmm

    ReplyDelete
  3. salam kak nor

    Sedapnya...kegemaran saya tu..teringat mula2 duk langkawi..tengok kak nor tayang sizling...terliur..merata cari kedai sizlin..seb baik jumpa..

    ReplyDelete
  4. salam k.nor...mee sanggul same x ngan yi mee?

    ReplyDelete
  5. yus >> tak makan lg ke yus :)

    canna >> tu tanda kasih sorang ibu :)

    lyana >> mmg sedap, try la buat lyana :)

    suri >> sib baik dah dpt makan kan :)

    zawani >> yee mee = mee telur, mee sanggul k.nor tak pasti.. mungkin ya, mungkin tak. tp yg k.nor guna ni mee sanggul melayu, buatan org melayu kat kedah. boleh beli kat pasar tani ya

    ReplyDelete
  6. aloo dah hbs

    mesti la,tgk la siapa msk kan :)

    ReplyDelete
  7. pia >> pia lambat sgt.. lain kali tunggu kat meja makan k.nor ya.. hehe

    ReplyDelete