f Secubit Garam: Asam Pedas Ayam ... lagi...

N3 Terkini

Sunday, January 30, 2011

Asam Pedas Ayam ... lagi...


Menu ulangtayang ya.. sbb mudah nak masak dan rasa pun menyelerakan. Siapa2 yg belum pernah guna ayam utk buat asam pedas, try la resipi Ana Wahid ni.. Insyaallah, sedap! Resipi kat SINI ya.. hehe

11 comments:

  1. suka asam pedas...suka hirupp kuah asam pedas....
    kak nor...nak sikitt..

    ReplyDelete
  2. Salam K.Nor..

    Saya belum pernah makan asam pedas ayam..mesti sedap kan..

    ReplyDelete
  3. kat rumah akak memang laku asam pedas ni nor,tak kira lah ayam ke,ikan ke,daging ke.mmg anak2 suka sgt...akak pun dah lama tak buat.

    ReplyDelete
  4. Asslamualaikum...
    K nor ada lagi tak. Nak skeett..

    ReplyDelete
  5. Nanti beli ayam, nak cubalah...mesti sedap kan...

    ReplyDelete
  6. x pernah makan asam pedas ikan...nak try jgk la

    ReplyDelete
  7. nak kena cuba belajar buatlah jugak..esok2 tak jadi leh ak kak nor tolong masakkan skit tuk saya..terliur.

    ReplyDelete
  8. mas >> sama la dgn k.nor mas, akhir2 ni suka sungguh hirup kuah asam pedas gini.. sedap! :)

    wan >> salam wan, try la.. sedap ni :)

    k.anim >> anak nor, si luqman tu mmg suka sgt dgn asam pedas... :)

    ReplyDelete
  9. sam >> w'salam... sori la sam, dah abis licin :)

    antan bertingkah >> dah cuba belum? :)

    cikgu nor >> try la.. sedap pekena dgn nasi panas2

    ReplyDelete
  10. suri >> try la buat suri ya..

    bee >> sama la kiter!! hehe

    ReplyDelete