f Secubit Garam: Award Dari Liza@Cun09

N3 Terkini

Tuesday, August 25, 2009

Award Dari Liza@Cun09

Sekian lama dpt award ni, baru malam ni nak gantung kat rumah. Sori la ya Liza, terlupa sokmo nak g amik...

1. Link the person who tagged you
2. Copy the image above, the rules and the questionnaire in this post
3. Post this in one or all of your blogs
4. Answer the four questions following these Rules
5. Recruit at least seven (7) friends on your Blog Roll by sharing this with them
6. Come back to BLoGGiSTa iNFo CoRNeR
(PLEASE DO NOT CHANGE THIS LINK)
at http://bloggistame.blogspot.com and
leave the URL of your Post in order for you/your Blog
to be added to the Master List
7. Have Fun!Questions & Your Answers


K.Nor dpt award ni dari ~ Liza

Add rumah Liza ~ http://cun09.blogspot.com/

Bila ke tag ~ erkkk.. lupa la pulak.. sebelum puasa kan liza.. hehe

Thanks buat Liza yg sudi bagi award ni buat K.Nor. Kalau nak bg ke 7 orang saja blogger lain tag ni tak cukup rasanya. Sebab ramai sgt blogger2 lain yg hebat2, tak tau nak pilih sapa. Jadi pada sapa2 yg sudi nak terima taq dan award ni dipersilakan ya..

2 comments:

  1. salam...
    semoga ukhuwah kita bepanjangan...
    saya pun dok sempat lagi nak gantung kad ramadhan kak nor ^-^
    semoga kak nor cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. liza >> w'salam liza.. alhamdulillah dah sihat dah.. smlm jer teruk sket, lalok cam mat gian, mata asyik nak titun jer hehe..

    ReplyDelete