f Secubit Garam: Mihun Goreng jer...

N3 Terkini

Saturday, August 1, 2009

Mihun Goreng jer...

Jom makan mihun goreng. Dah lama tak buat mihun goreng, asyik masak mee kuning jer. Sesekali goreng mihun best gak kan.. Tp keropok ikan tak leh miss la.. Dah goreng td, tp tak perlu posing sama kan..


Tak letak taugeh kes lupa nak beli. Jadi letak carrot dan sawi jer, ok gak kan.. Jom makan..

13 comments:

  1. nampak sedapnya bihun goreng Nor ni..telur dadar tu..kena kebas dulu kat anak cm ni!

    ReplyDelete
  2. cantek je gulungan telo dadar akak wat tu..slalu kite tabur2 aje ..

    ReplyDelete
  3. CManggis >> febret dia org la ya.. :)

    mummyseri >> hehe utk nak posing jer tu.. :)

    ReplyDelete
  4. Kak Nor kalo bab2 hias nie memang juara... sgt la menarik mihun kak Nor neh... makan ngan kopok plak eh? lagi la syiok.. :D

    ReplyDelete
  5. salam kak nor,yong lama dah nak tanya tapi tak tertanya2.Pasal pingan2 putih akak yang macam2 pesen tu,kat tganu ade jual,mak mertua yong lama dah suruh beli dari Miri ni tapi nak mengeposnya tu lah berat terlebih muatan.jadi,kalau tganu ada senang ceeita balik ni nak belikan untuk dia..

    Terima kasih kak nor,salam..

    ReplyDelete
  6. ijan >> ish, tak la juara, ramai lg yg terror dr k.nor spt lydia@skyblue, hani@ringo, yani myr dll :D

    mums >> saya dah jawab kat s.box rumah mums ya..

    ReplyDelete
  7. Kak Nor,tima kasih banyak2 ye..jauh tu sampai ke Miri kak nor terbang menjawap..:)

    ReplyDelete
  8. salam...
    byk hari tak sempat singgah "umah" kak nor...
    kena layan juge kat kotak komen mihun...peberet... kalau letak taugeh n udang seedaapp...^-^

    ReplyDelete
  9. mums >> nama apa nak panggil ya..

    liza >> w'salam.. k.nor pun suka sgt letak taugeh banyak2, tp ari tu terlupa sungguh nak beli. padahal masa kat pasar tu dah terpandang taugeh tp tak amik la pulak. tuhan dah bg ilham, cuma kita jer tak sedar kan.. :)

    ReplyDelete
  10. Kak Nor,ni yong lah..kan kita pernah sembang dalam Myresepi..:)

    ReplyDelete
  11. mums >> yong yg mana satu ek.. mmg tak ingat la.. ni mesti kes yong dah lama tak masuk forum. ke guna nick apa?

    ReplyDelete
  12. Mihun goreng Kak Nor pun nampak mcm dish luar biasa, hebat tul la Kak Nor ni, rajin sungguh!

    ReplyDelete
  13. wiz >> dish biasa2 jer tu.. kebetulan rajin jer lebih sket :)

    ReplyDelete