f Secubit Garam: Hari Mengutip Awards...

N3 Terkini

Thursday, August 13, 2009

Hari Mengutip Awards...

Adehh.... jenuh hangkut awards arini.. berderet!!! Tq la ya buat semua pemberi yg murah hati ni.. Kalau ada lg yg K.Nor terlupa nak amik, sila beritau ya.. kut2 ada yg terlepas pandang, kang org kata tak sudi. Kang ada lak la yg merajuk :)

Yg ni pemberian Dayang utk org yg sentiasa mengikuti blog dia. K.Nor suka buat resipi2 dayang ni.. mmg sentiasa ngam dgn selera K.Nor sekeluarga TQ Dayang..

Ni pulak dr Mek Siam yg skrg ni duk mandi manda kat tepi pantai dgn anak2nya...

Cute sih!! Dari HaSue..Tq Sue... ai lebiu 2 :)

Yg kat atas dan bawah ni dr Mizan.. TQ ya..

4 comments:

  1. wa kak nor...byk dapat award tu. tahniah!!

    psst..kita dh tepek bunga yg kak nor beri semlm.hihi

    ReplyDelete
  2. ain >> tu la.. glamer betul! tp lupa la pulak nak pakai baju lip lap td masa amik award, duk pakai kain batik jer hehehehe

    ReplyDelete
  3. manyaknya award........glamer la k.nor nihhh

    ReplyDelete
  4. mekna >> apa la glamer nyer.. gi amik pun pakai kain batik sarung jer.. hehe..

    ReplyDelete