f Secubit Garam: Award Bunga Tulip dr Sue Putrajaya

N3 Terkini

Tuesday, August 18, 2009

Award Bunga Tulip dr Sue Putrajaya


Award bunga tulip ni dari Sue Putrajaya nun.. TQ Sue, mmg K.Nor peminat bunga tulip. Pernah masa dolu2, lepas abis sekolah masuk kelas kemas dan buat bunga tulip dr kertas bunga kaler2. Mmg suka buat bunga tulip dan bunga ros, pastu gubah la kat pasu. Pastu jiran sebelah rumah pinjam bunga2 tu utk pameran kat sekolah SS. Bila dah abis pameran tu, time nak g amik balik bunga tu, kat situ ler 'terserempak' dgn cik abg...... kan abg kan.. syyyhhhhhhhhh!!!!!!!!.. tak leh bising2.. citer lama nih.. hehehhe

ish..... Pantang kalau sebut kisah2 lama ni ya, ada jer yg nak tau stori mori... ok nak warning ni... kita org bukan kawin akibat love at 1st sight ya...... dan bukan gak main cintun cintan before kawin. Jodoh mmg dah disuratkan oleh Allah tp perkahwinan kita org ni diatur oleh org tua.. mak sdara sama mak sdara yg ngejas ok! Cinta selepas kawin pun bawa berkat hingga ke saat ini dan mudah2an hingga ke akhir hayat kami berdua.. aminn.... Sapa kata perkahwinan yg diatur org tua tak kemana, kan dpt gak anak 4 org dan ada lg 4 yg tuhan amik balik. Alhamdulillah.. segala puji milik Mu jua...

4 comments:

  1. uishhhhh awat tak sambung cter tuhh??!! sambung ler sampai epi endingggg!!! hihihihi

    ReplyDelete
  2. ina >> kalau akak sambung kan nanti jd hikayat 7 hari 7 malam kang...larat ke nak baca :P

    ReplyDelete
  3. kihkihkih.... oowwhhhh gtu kisahnyer! ala owang dulu2 mmg ler gtu adat cintan cintunnyer! yg penting aman bahgia kekal ke akhir hayat! kan kak kan... alhamdulillah! alaaa apa nihhh!! tk sempat hikayat satu ari dh abih! hihihi

    ReplyDelete
  4. ina >> males ler nak mengarang.. kang ada yg tertidur bila baca kang :P

    ReplyDelete