f Secubit Garam: Mari Mengangkut Kad2 Ramadhan :)

N3 Terkini

Thursday, August 20, 2009

Mari Mengangkut Kad2 Ramadhan :)

Kali ni mmg kena bawak treler nak angkut kad dari teman2 blogger. Tak boleh bawak lori pikup jer. Jenuh mengangkut tp seronok! Yer la, K.Nor masih dikira baru dlm dunia blog ni, dah dpt ramai teman2 yg baik hati lg mesra. TQ buat semua, mmg sangat2 menghargai persahabatan alam maya ni, mudah2an berkekalan hingga ke akhir hayat.. amin..


Dua2 kad kat atas ni dr Wawa yg baru pass lesen memandu
tahniah2........ hehe

Yg ni dari Seri..
K.Nor mmg suka bunga ni, dulu pernah tanam tp dah pupus la... :(
Nak kena cari anak pokok ni nampak gaya nya..

Dari Suzi Adelaide

Dari Ayu Singapore
psst dah gantung ni, jgn rotan ya... :)

Yang ni pun dari Ayu, suka dgn pemandangan masjid dan kata2 hikmat tu..

Dari Puan Deana bini Mr Wahid yg sentiasa happening :)

Dari makyung CikMin

Last sekali dr As NZ

Waa... manyak oo.. berderet.. Syukran.. syukran buat semua dan selamat berpuasa jugak buat semua yg baik hati memberi kad ni..

2 comments: