f Secubit Garam: Sup Sayur Campur2

N3 Terkini

Tuesday, August 25, 2009

Sup Sayur Campur2

Memang main campur2 dan campak2 jer sup sayur ni. Ada cendawan hitam yg kerinting tu, ada pucuk, suhun, carrot, bunga kobis, putik jagung, kobis panjang disamping isi ayam, lada merah dan bawang besar yg dipotong bulat. Opss lupa satu lagi, ubi kentang. Ni sup kegemaran K.Nor, kalau buat ni mesti suka ratah dulu semangkuk sebelum makan nasi. Tp dah bulan puasa tak leh nak ngap awal2 kan.. Nanti masa sahur la baru ratah, ni dah sendat sgt dgn sup makaroni padahal makan semangkuk jer td cuma air jer yg lebih sket. Panasnyer kat Ganu skrg ni, dahaga sungguh time puasa, malam2 pun dahaga gak.

No comments:

Post a Comment