f Secubit Garam: Bukan 100, bukan 200 tp 2000+ !!

N3 Terkini

Sunday, November 14, 2010

Bukan 100, bukan 200 tp 2000+ !!

Gempak tak tajuk? Mesti ada yg ingat ni mesti hasil BE K.Nor kut.. heheh.. mana ada.. baru jer sen sen tu.. Angka puluh pun segan nak tunjuk muka apa tah lg angka ratus. Nak tau apa kaitan tajuk n3 arini? JOM... tengok bawah...

Smlm di Pantai Rantau Abang, Dungun salah satu pantai tercantik di Terengganu ni berlangsung pelepasan anak penyu terbanyak di M'sia. Kalau tak silap dr pemberitahuan awal org dalam Tumec tu lebih kurang 2600 ekor anak penyu yg bakal dilepaskan. Tak pernah lg tengok banyak anak2 penyu dilepaskan serentak gini nih. Jom la layan gambar sekitar acara pelepasan anak penyu ke laut tu. Tuan rumah kekeringan idea nak pot pet banyak2 :)







 gambar ihsan Gmie.. maceh :)

 Sempat jumpa dgn Ann dan familinya. 
Sayang sekali tak sempat jumpa Ct Naemah yg masa tu dah berada dlm kereta utk berangkat pulang ke Paka. 

5 comments:

  1. Bestnye.pengalaman yg cukup bermakna ni kak nor..huhu

    ReplyDelete
  2. gambar paling atas tu memula ingatkan bola ragbi dlm kuantiti yg banyak pasal lom abis baca kan... hahahaha... ropa2nya anak penyu.... huhuhuhu... wahhh... mesti best kak kak nor gi tgk penyu berlepas... hehe

    ReplyDelete
  3. wan >> tu la wan, bukan senang nk dpt peluang gini kan.. tu yg k.nor gi gak hehehe

    sh >> org dungun ke? :)

    sarah >> haa... gi dungun wat apa ni.. :)

    ana >> lorr kecik jer tu ana, tak penuh pun tapak tangan kalau sekor.. tp gagah tau, dia tolak2 nak lepaskan diri dr pegangan kita tu.. tak padan kecik!

    mmg best, sesekali dpt peluang kan ana.. takkan nak lepaskan :)

    ReplyDelete