f Secubit Garam: Spaghetti Bolognese Ala Melayu

N3 Terkini

Monday, July 6, 2009

Spaghetti Bolognese Ala Melayu

Salam...

Ish.. ish.. ish.. berbuka dgn menu western? Lantak la ek, dah anak tekak rasa nak makan, masak jer la... Dah anak tekak melayu, mmg tak leh lari dr pedas. Dlm rempah spaghetti bolognese ni pun kena letak cili mesin gak, baru laju menelan hehe.. Jom makan..

2 comments:

  1. Bolognaise melayu lagi best dari bolognaise mat saleh ni Kak.. maklum selalu dgn cili kalau tak letak tak sah :)

    ReplyDelete
  2. ijan.. betul3.. kut mana2 mesti nak ada rasa pedas kan.. tu haa sampai termerah gelap kaler sos dia.. :)

    ReplyDelete