f Secubit Garam: Orange Chocolate Marble Cake

N3 Terkini

Wednesday, July 15, 2009

Orange Chocolate Marble Cake

Jatuh hati masa tengok kat rumah CikWan Taipei nun.. pastu g skodeng resipi asal kat sini. Kek ni sedap (biasalah kan kalau ada cekelat) tp pada sesiapa yg kurang suka manis2 bolehlah kurangkan sket sukatan gula tu ya..

Ni Ijah punya pasal, malam2 buta dia suruh gak post n3 kek ni, tak leh tunggu esok dah.. OK Ijah.. jom makan.. :)

4 comments:

  1. sedapyer k.nor...ada lgi ke tu?tekak ni mmg nak sgt makan kek..tgk rumah hana terliur..tgk rumah k.nor pun terliur...adehhhh...xmo beli kt kedai...nak wat sendiri konon kan...

    ReplyDelete
  2. cikmin .. buat sendiri lg puas hati kan...

    ReplyDelete
  3. Sdapnya kak nor....
    mana nk dapatkan resepi dia...
    marble kek ni feberet sya...hehehe

    ReplyDelete
  4. nini >> cuba klik kat perkataan sini( yg bergaris dibawahnya tu). saya dah letak link tempat resipi kat situ. slmt mencuba..

    ReplyDelete