f Secubit Garam: Jelly Kelapa 3

N3 Terkini

Thursday, July 16, 2009

Jelly Kelapa 3

Hari ni buat lagi Jelly Kelapa, sbb yg buat dulu tu Naim tak sempat nak rasa. Ni pun salah satu febret dia. Tak sabar2 dia tunggu jelly ni sejuk, nak ngap ler tu. Luqman dan Aisyah pun bukan main suka tengok ada jelly kelapa dlm peti ais bila balik sekolah td. Kali ni isi kelapa muda banyak sket, tu yg penuh jer kat dlm bekas. Nak resipi sila tengok kat sini ya..

psst!! K.Nor guna bekas dan posing yg sama sbb nak gantikan gambar ni dgn gambar yg kat MyR. Sbb gambar dulu tu, isi kelapa muda sikit sangat, tak menarik ler..

2 comments: