f Secubit Garam: Jom menyejukkan anak tekak..

N3 Terkini

Sunday, July 12, 2009

Jom menyejukkan anak tekak..

Minuman yg amat menyegarkan anak tekak di kala musim panas nih..Sirap Limau + Rambutan. Rambutan banyak kat dapur, abg K.Nor dtg smlm dia bg seplastik besar. Rambutan yg dipetik kat kebun FIL dia. K.Nor buang kulit dan letak dlm peti ais. Kalau tak buat gitu, alamatnya buruk dan berair ler nak boleh ke habis. Tapiiiiiiiiiiiiii kalau dah siap kupas kulit, sejuk2 dlm peti ais, gerenti kejap jer licin.

3 comments:

  1. Salam Nor...
    Selamat kenal2.
    Bestnyer air sirap + rambutan! Tak boleh jadi nih...petang ni nampak gaya kena buat air sirap le..kat umah dah abih stok...hehe

    ReplyDelete
  2. fzmenu .. w'salam , slmt kenal2 gak dr nor ya.. mmg syok abis kalau minum air sirap ada isi buah gitu kan.. perahkan sket jus limau nipis lg terangkat

    ReplyDelete
  3. samalah k.nor..umah jun pon ..hbby n anak2 sume makan bila dah potong2..kalu x, buruk ajelah rambutan tu.hehe

    ReplyDelete