f Secubit Garam: Nasi Goreng Nenas

N3 Terkini

Friday, July 10, 2009

Nasi Goreng Nenas


Udah2 la tu duk kat Spain, meh kita balik M'sia.. Kita makan nasi goreng lak ya.. Tapi rasanya nasi goreng nenas ni asal dari Thai kan.. betul atau salah, ikut ler. Janji perut kenyang..


Rupa nasi kurang cun sket, sbb pakai beras lain. Beras yg biasa beli tak ada stok. Tu yg terlembik sket nasi.. tak per la, janji rasa sodap!

5 comments:

  1. mcm nasi grg kt hotel letak dlm buah nanas :) sapa mkn nasi hok dlm nenas tu? kak nor ke? heheheh :D

    ReplyDelete
  2. azida .. yg special2 sket utk cik abe la Da..

    zai .. tq2 :)

    ReplyDelete
  3. Cantek nye letak dalam nenas tu.... buat makan pengantin nie sesuai gak..hehe...

    ReplyDelete
  4. ijan .. a'a.. biar pengantin makan share dua org sehidangan nasi tu kan.. amboi.. teringin nak jd pengantin baru lg ke hehe

    ReplyDelete