f Secubit Garam: Siapa Suka Makan Budu??

N3 Terkini

Thursday, July 16, 2009

Siapa Suka Makan Budu??

Cepat angkat tangan, sapa suka makan budu! K.Nor dah angkat dah ni.. sapa2 yg suka meh join K.Nor, makan nasi putih, dgn kuah singgang ikan aya, ikan aya panggang, ulam2an dan paling penting budu. Jgn lupa durian seulas.. waaaaaaaaaaa manyak sedap ooo. Tolak ketepi jer gulai kambing ke, ayam ke daging lembu ke.. hehehe.. betul tak? Yang K.Nor tau Hunny mmg boleh join K.Nor kan, bila pekena budu dgn durian gini.. Jom Hunny! ^_____^

8 comments:

  1. omakkk!..sedapnya! nape Nor tak jemput akak sama..budu ni kegemaran cikmanggis!

    ReplyDelete
  2. CManggis .. ampun, sowi.. lupa yg CM pun hantu budu hehe.. jemput makan.... :)

    ReplyDelete
  3. Kite dah angkat dua belah tangan nie kak nor!!! ade hadiah budu tak barang semangkuk? hehehe... bestnye ade ulam2 tue...

    ReplyDelete
  4. ijan .. nak semangkuk jer ke? ingat nak hadiahkan sebotol budu tu :P

    ReplyDelete
  5. Salam..
    fuiyooooo..dasat banget itu doyan ngan budu..
    akak mmg suka tapi apakan daya takleh nak masak gitu le ni..takder kawan nak makan..
    nnt akak meroyan depan budu sensorang..wakakakkaa...

    ReplyDelete
  6. k.liza .. meh kita pakat makan doyan dgn budu sama2 nak? gerenti licin nasi seperiuk hehehe

    ReplyDelete
  7. jun .. laaa pasal lambat sgt.. lain kali bila k.nor buat lagi, kita pakat makan sama2 ya.. :p

    ReplyDelete