f Secubit Garam: Ada sapa2 nak rambutan?

N3 Terkini

Friday, July 17, 2009

Ada sapa2 nak rambutan?

Cara nak cepat habiskan stok rambutan sebelum berair, buruk atau masam. Buang kulit dan bilas, pastu masukkan dlm fridge, gerenti tak sempat buruk atau masam. Kejap jer pinish.. heheh. Yg duk jauh2 tu ampun la ya.. kalau ngences tu tak dpt ler nak tolong.. Nak poskan pun rasanya buruk dulu, so layan gambar ajer la ya.. :)

4 comments:

  1. salam...
    kak nor punyer projek stok rambutan nii sama cam bonda liza ;) buang kulit n masuk dlm fridge...pastuu cepat jee abiss tp liza kureng sikit rambutan...

    ReplyDelete
  2. liza .. mmg la rambutan bila dah banyak dan kalau tak buat gini, mmg masuk tong ler.. membazir jer kan.. K.nor sukerrrrrrrr rambutan :)

    ReplyDelete
  3. Salam..
    kakliza pun mmg kena buat rambutan begini..
    barulah sekejap jer licin...

    ReplyDelete
  4. k.liza .. agaknya mmg gini la caranya nak cepat habiskan rambutan sebelum menopos ek.. hehe

    ReplyDelete