f Secubit Garam: SALAM RAMADHAN 1432

Monday, August 1, 2011

SALAM RAMADHAN 1432

ASSALAMUALAIKUM....


Insyaallah, kita semua akan mula berpuasa esok 1 Ogos 2011. Kejap jer masa berlalu, alhamdulillah dapat lagi kita bertemu dgn bulan yg mulia lagi penuh barakah, bulan Ramadhan, bulan yg sentiasa ditunggu2 umat Islam. Di sini K.Nor ingin mengambil kesempatan, mengucapkan SELAMAT BERPUASA pada semua teman2 pengunjung sekeluarga yg beragama Islam. Semoga kita semua dapat mejalani ibadah puasa dgn baik. Terutamanya kepada anak2 kita yg baru belajar berpuasa, semoga mereka diberi kekuatan utk menahan lapar dan dahaga sepanjang tempoh mereka berpuasa.

K.Nor juga ingin mengambil kesempatan di sini, menyusun jari memohon ampun maaf andai ada tersilap tutur kata dan gurau senda yg mungkin telah mencuit rasa sesiapa juga, baik di blog ni maupun bila meninggalkan komen di blog teman2 lain serta di fb. Yang baik2 tu adalah dari Allah jua dan yg tak elok tu adalah dari kelemahan K.Nor sendiri. 

Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dan melakukan ibadah sunat yg sebaiknya dlm bulan Ramadhan kali ni dan berdoalah nanti supaya ini bukan Ramadhan kali terakhir utk kita. Semoga kita dapat bertemu lagi dgn Ramadhan di tahun2 yg akan datang. amiiin...

Sudi2kan bawak balik dan gantung kad kat rumah masing2 ya.. :)

SELAMAT BERPUASA

~ ~ ~ ~ ~  ***  ~ ~ ~ ~ ~

K.Nor amik peluang gantung kat sini kad2 dari teman2 blogger..



Tq Noorsha


Tq AlongRoz 


Tq Mas


Tq K.Rose


Comel kad Izah ni..
 Tq Izah :)



Tq Dayang



Tq Ummi


Tq Ita


Tq Naz


Tq Rabiatun