f Secubit Garam: SALAM RAMADHAN 1432

N3 Terkini

Monday, August 1, 2011

SALAM RAMADHAN 1432

ASSALAMUALAIKUM....


Insyaallah, kita semua akan mula berpuasa esok 1 Ogos 2011. Kejap jer masa berlalu, alhamdulillah dapat lagi kita bertemu dgn bulan yg mulia lagi penuh barakah, bulan Ramadhan, bulan yg sentiasa ditunggu2 umat Islam. Di sini K.Nor ingin mengambil kesempatan, mengucapkan SELAMAT BERPUASA pada semua teman2 pengunjung sekeluarga yg beragama Islam. Semoga kita semua dapat mejalani ibadah puasa dgn baik. Terutamanya kepada anak2 kita yg baru belajar berpuasa, semoga mereka diberi kekuatan utk menahan lapar dan dahaga sepanjang tempoh mereka berpuasa.

K.Nor juga ingin mengambil kesempatan di sini, menyusun jari memohon ampun maaf andai ada tersilap tutur kata dan gurau senda yg mungkin telah mencuit rasa sesiapa juga, baik di blog ni maupun bila meninggalkan komen di blog teman2 lain serta di fb. Yang baik2 tu adalah dari Allah jua dan yg tak elok tu adalah dari kelemahan K.Nor sendiri. 

Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dan melakukan ibadah sunat yg sebaiknya dlm bulan Ramadhan kali ni dan berdoalah nanti supaya ini bukan Ramadhan kali terakhir utk kita. Semoga kita dapat bertemu lagi dgn Ramadhan di tahun2 yg akan datang. amiiin...

Sudi2kan bawak balik dan gantung kad kat rumah masing2 ya.. :)

SELAMAT BERPUASA

~ ~ ~ ~ ~  ***  ~ ~ ~ ~ ~

K.Nor amik peluang gantung kat sini kad2 dari teman2 blogger..



Tq Noorsha


Tq AlongRoz 


Tq Mas


Tq K.Rose


Comel kad Izah ni..
 Tq Izah :)



Tq Dayang



Tq Ummi


Tq Ita


Tq Naz


Tq Rabiatun

41 comments:

  1. selamat menyambut bulan ramadhan kak nor! =0).
    jap lagi saya nak singgah sini balik..nak menyalin recipe muffin coklat..saya nak mandi dulu..wehehehehehe! =0).

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa juga buat kak nor sekeluarga...
    moga ibadah kita semua diberkati Allah sentiasa.....
    mas pun mohon maaf andai ada salah dan silap sepanjang kita kenal yerk kak nor....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum akak nor cayang..
    Salam ramadan juga buat akak sekeluarga... salah n silap harap d maafkan yer akak...

    ReplyDelete
  4. assalamuaalaikum ..
    selamat menunaikan ibadah puasa dan semoga ramdhan ini membawa seribu rahmat dan keberkataan buat kak nor sekeluarga..

    saya pun mohon maaf dari kak nor jika ada tersalah kata, terlanjur gurau senda, terlebih gelak tawa atau terkasar bahasa.... ye kak nor cayang yeee

    ReplyDelete
  5. Asalamualaikum dan salam Ramadhan jugak buat Nor sekeluarga... kak rose amik kad ya. tq

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum... kak Nor

    Salam Ramadhan dan selamat berpuasa juga dari ita dan keluarga untuk kak Nor dan keluarga...

    semoga amalan kita pada bulan ini mendapat ganjaran pahala dari yg maha esa...

    ita juga mengambil kesempatan utk mohon kemaafan andai persahabatan kita di alam maya ini ade yg tercalar atau terguris perasaan.. semoga ikatan ukhwah ini berpanjangan walau pun kita hanya kenal di alam maya...

    ReplyDelete
  7. Salam kak nor!! salam ramadhan buat akak n family! n buat pakwe yg jauh tuuu hihihi...

    ReplyDelete
  8. salam kak nor..selamat menyambut bulan ramadhan ye..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Kak Nor..

    Selamat menjalani ibadah puasa sepanjang bulan yang mulia ini...:-)

    ReplyDelete
  10. selamat menyambut ramadhan al mubarak...moga amalan kite diredhai olehNYA, amin :D

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan. saya pun minta maaf kalo ada trkasar bahasa kat sini kpd tuan rumah dan pembaca2 yg lain

    ReplyDelete
  12. salam kaknor, slmt menjalani ibadah puasa ya kak, mohon ampun maaf jika ros ade terkasar bahasa, kirim salam pada semua ye

    ReplyDelete
  13. Salam Ramadhan Kak Nor.
    May the spirit of Ramadhan illuminate the world and show us the way to peace and harmony and may Allah shower His blessings on you during this Ramadhan and always ! =)

    ReplyDelete
  14. Selamat berpuasa buat Kak Nor n famili, seoga ramadhan kali ini lebih bermakna lagi

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum...

    vv >> aikkk pukul 10.30pg tk mandi lg? haaa.. nak kena piat nih hehe

    mas >> amin... mudah2an ya mas.. mas, setakat ni tak ada pun yg mas 'hutang' dgn k.nor.. don't worry ya.. :)

    diana >> slmt berpuasa gak buat diana sekeluarga.. insyaallah.. sama dgn mas tu, diana tak ada gak 'hutang' dgn k.nor :)

    ReplyDelete
  16. izah >> w'salam..

    amin.. amin.. semoga limpah rahmat dr Nya juga buat izah sekeluarga..

    iyer izah cayang.. tak ada pun yg terguris rasa.. :)

    k.rose >> slmt berpuasa utk k.rose sekeluarga.. mekasih sudi amik kad :)

    ita >> amin.. mekasih ita. slmt berpuasa gak buat ita sekeluarga dr k.nor

    ReplyDelete
  17. ika >> aik.. kata dah ada pakwe baru.. hehe

    slmt berpuasa buat ika gak ya.. :)

    lyza >> slmt berpuasa utk lyza sekeluarga dr k.nor :)

    mylady >> w'salam.. slmt berpuasa gak ya.. :)

    ReplyDelete
  18. fiza >> amin.. insyaallah :)

    jemarioren >> slmt berpuasa dr k.nor.. sama2 la ya..

    ros >> salam ros.. tak balik wkf mempelam ke puasa@raya ni? kalau balik beritau ya..

    slmt berpuasa utk ros.. salam juga buat usop ya..

    ReplyDelete
  19. ayuni >> salam..

    amin.. mudah2an dimakbulkan Allah hendaknya.. mekasih :)

    rosaliza >> rasanya biasa2 jer puasa dan raya kali ni.. masih tak dapat berkumpul satu keluarga penuh.. tak per la kan.. insyaallah tahun dpn lebih bermakna :)

    mekasih ya liza.. slmt berpuasa...

    ReplyDelete
  20. asalamualaikum..slamat berpuasa kak nor :) smoga sentiasa berada dlm limpah kasih sayang dan rahmat Nya.. aminn :) sy amik kad ni k nak gantung cantik2 kt uma.. hehe.. :)tq

    ReplyDelete
  21. Salam Kak Nor... selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak juga untuk akak sekeluarga... Selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum kak nor...Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak juga untuk kak nor sekeluarga....Semoga kak nor sekeluarga sentiasa mendapat limpah dan rahmat dariNya..

    ReplyDelete
  23. Selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak buat Knor and keluarga..

    ReplyDelete
  24. Selamat menjalani ibadah puasa di bulan mulia utk Kak Nor sekeluarga. Semoga Allah rahmati dah terima segala ibadah kita.

    ReplyDelete
  25. selamat menyambut bulan ramadhn..moga akan bertandanglah keceriaan dan kebhgiaan di hati kita dan keluarga..

    ReplyDelete
  26. selamat menjalani ibadah puasa kak nor...nanti jgn lupa taruk resepi best2 ye! saya nak velajar masak gak ;-))

    ReplyDelete
  27. Selamat berpuasa Kak Nor...Semoga Allah merahmati segala ibadah kita dibulan mulia ni..
    Sue mohon maaf ya kalau ada buat salah sepanjang perkenalan di alam maya ni...(^_^)

    ReplyDelete
  28. Selamat menyambut ramadhan k.nor..semoga k.nor sekeluarga dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh bermakna..salam ramadhan dr nurul sekeluarga :)

    ReplyDelete
  29. selamat menyambut bulan ramadhan kak....semoga kita akan dapat menyempeurnakan ibadah puasa ini dgn sempurna...amin....

    ReplyDelete
  30. selamat berpuasa buat kak nor sekeluarga

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum Nor,

    Salam ramadhan buat Nor sekeluarga, selamat menjlnkan ibadah dgn sempurna dan moga diberi kesihatan yang mantap dibulan suci ini.

    ReplyDelete
  32. salam kak Nor...

    whaaaa! akak dh majuk eh...sorryyyy...smlm dyg x sempat nk BW semua rmh sb nk cepat...hehe..

    jgn majuk ye kak...ni ha dyg dtg ambik kad...tqqqqqqq...mmmuahhh!

    Selamat menjalani ibadah puasa dan dipermudahkan segala urusan kte. moga2 dpt keberkatan ye kak. halalkan juga segala resepi2 yg diambil dan minta ampun jika ade salah dan silap sepanjang kte menjalinkan persahabatan di alam maya ini....caaaayang akak.

    ReplyDelete
  33. Assalamualaikumwbh Sis…
    Ayu ingin mengucapakan selamat menyambut ramadhan. Semoga kita sama2 memanfaatkan bulan yang penuh rahmat, keampunan dan yg dijanji dijauhkan dari neraka ini oleh NYA. Mohon maaf jika ada tersalah, terusik, terkata dan terbicara yang mungkin ada menyakiti selama ini.:)

    Have a blessed and contented Ramadhan for u and family…Amen.

    ReplyDelete
  34. noorsha >> w'salam.. amin.. mudah2an rahmat Allah juga buat noor sekeluarga

    AB >> slmt berpuasa gak dri k.nor ya..

    mama feti >> w'salam.. amin.. mekasih..

    amir >> slmt berpuasa gak buat amir yg diperantauan :)

    ReplyDelete
  35. rima >> mekasih rima.. slmt berpuasa gak buat rima dn mr rima ya.. hehe

    LG >> amin.. mekasih min.. slmt berpuasa buat min sekeluarga :)

    sal >> amin.. mudah2an rahmat Allah buat kita semua..

    zarin >> ha.. yer la tu.. dia lagi terror dr k.nor memasak.. hehe

    slmt berpuasa zarin :)

    ReplyDelete
  36. sue >> amin.. slmt berpuasa gak buat sue sekeluarga

    nurul >> amin.. semoga Allah juga memberkati nurul sekeluarga.. slmt berpuasa :)

    wawa >> slmt berpuasa gak buat wawa ya..

    lia >> amin.. mekasih lia.. slmt berpuasa :)

    atie >> sama juga buat atie ya.. :)

    ReplyDelete
  37. k.nuridah >> amin.. mekasih k.nur.. smoga kita semua dpt berpuasa sebaiknya.. dan diterima Allah..

    atie >> slmt berpuasa gak buat atie sekeluarga :)

    dayang >> heheh gurau aje la dayang.. hehe..

    amin.. mudah2an gitu gak buat dayang sekeluarga ya.. slmt berpuasa dan mekasih sudi amik kad :)

    ayu >> salam ayu.. amin.. amin.. mudah2an hendaknya.. slmt berpuasa ya

    ReplyDelete
  38. Salam Nor, dah ucap kat FB, nak ucap gak kat sini, Selamat Menyambut Ramadhan dan Selamat Berpuasa buat Nor sekeluarga... Ummi mohon maaf andai ada tersilap tutur bicara, gurau senda dan salah laku tanpa niat dan tidak disengajakan... ^__^

    ReplyDelete