f Secubit Garam: Jom Makan Colek...

N3 Terkini

Saturday, April 30, 2011

Jom Makan Colek...

ASSALAMUALAIKUM....

Sila sediakan tisu@kain lap andai ada yg menjejeh tu ya.. :)

Colek Buah@Rojak Buah, hanya menggunakan buah mangga yg masam dan jambu batu dan kuah rojak Mak Bee. Kacang tanah dah kehabisan stok.. cukup la kacang tanah yg dah sedia ada dlm kuah rojak tu ya.. :)

17 comments:

  1. tikk.. tikkk.. tikk... splashh!~ ni bkn takan menitik aer liyo kat keyboard, ni dah tahap melimpah ruah tahap 'kengencesannye' nih.. ekeke

    ReplyDelete
  2. wahh...sedapnya kak nor, saja tau buat org terliur...bak mai mangga ckit nk wat colek gak la..hehe

    ReplyDelete
  3. mangga ada..colek mak bee xda...bak sikit!! 'kemecer' tahap gaban nih...

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum kak

    aduh,kuah rojak mak bee mmg terbaik la kak

    ReplyDelete
  5. salam kak,,

    da lama x makan kuah rojak mak bee~

    ReplyDelete
  6. salam kak Nor,
    wah sore2 makan rujak tu...
    mana d jakarta ni sedang hujan.. hujan2 lagi sedap makan rujak tu :D

    ReplyDelete
  7. aarrgghhh...tidakk.,.,.
    dah menitik air liur nengoknya....
    sedapppnya...

    ReplyDelete
  8. saya mmg hantu menicah(org utara panggil colek tu menicah)...kuah mak bee ni mmg top la...

    ReplyDelete
  9. mak bee...uissshh..ada sebotol lagik dlm esbok...

    ReplyDelete
  10. fuuuhhhhhhhhhhhh......... terliurnyerrrr!!!

    ReplyDelete
  11. ahaaaa..kebetulan tadi ada org bagi petis homemade..tapi tinggal sinun laa x bawak balik kpg nih..
    nanti leh laa balun bila dah balik sinun...lalalala...*sesambil perah tisu

    ReplyDelete
  12. tapi dah x sempat nak sediakan tissulah nor, air liuq dah berjurai-jurai meleleh..! heee..

    ReplyDelete
  13. kecur air liur nengok colek tu...yam3

    ReplyDelete
  14. Datang nak tumpang colek2 gak ni, takkan nak tahan air liur je....hehehe

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum..

    wahhhhhhhhhhhhh... ramainya yg lencun ya.. nah amik baldi.. yg tempias tu sila lap ya.. amik towel ni.. hihi..

    best kan kalau makan colek ramai2.. duk atas pangkin, bawah pokok.. perghhh berebut nak mencolek.. hehe

    ReplyDelete
  16. Salam Kak...kalu nak kuah rojak mak bee nie boleh la dapatkan di http://madeinkedah.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ahdaus >> salam.. mekasih bg link tu ya.. boleh la sapa2 yg sukar nak dapatkan stok kuah tu, cari kat situ kan.. utk k.nor takper.. kat pasar sini ada ramai yg jual paste ni.. mekasih yaa

    ReplyDelete