f Secubit Garam: Ayam Paprik

N3 Terkini

Monday, April 25, 2011

Ayam Paprik

ASSALAMUALAIKUM...



Layan menu Ayam Paprik arini ya.. Menu yg senang, 2 in 1. Dah masukkan sayur2 dalam tu, tak perlu masak menu sayur yg lain.. Tak ada resipi khusus nak buat ni, main campak jer. Saja tayang kat sini, kut2 boleh bg idea  pada org lain utk masak.

19 comments:

  1. betull tu..
    senang dimasak dan sedappp...
    tumpang lunch sini..he..he..

    ReplyDelete
  2. haaa.. dh dpt dh idea nk masak utk buka pose.. nasi goreng paprik.. mmg feveret nih.. tq kak nor ^^

    ReplyDelete
  3. Nor...dahla kak cek ni lum lunch...tgk kat sini ada Ayam Paprik la pulak...telan air liur jela kak cek ni....he he

    ReplyDelete
  4. campak2 pun sangatlah menggoda jiwa dan raga nih!

    ReplyDelete
  5. Nor, stepometer tu kak rose bli kat Guardian rm39.90 je... nak cari yg beso tu x de lak tp yg tu harga 100++

    ReplyDelete
  6. A'salam Nor. mintak sikit... hehehe

    ReplyDelete
  7. mas >> silakan.. dtg awal boleh la tumpang2 :)

    izah >> agak2 kalau akak campak sudip atau kuali boleh gak kan.. hehe

    tun >> alhamduillah.. dpt gak bg idea utk org lain.. slmt memasak dan slmt berbuka tun :)

    ReplyDelete
  8. k.cek >> alahai sian k.cek.. kenyang tak tu :)

    k.rose >> murah la pulak ya.. nor gi kat farmasi ada yg $200+ ler k.rose.. ingat nak sambar 2, terus kensel huhu.. nanti nak gi rembat yg kat guardian la hehe tq k.rose ya.. :)

    ReplyDelete
  9. CT >> w'salam..boleh.. cikit jer.. hehe

    ReplyDelete
  10. Betul tu Nor...2-in-1. Dah masak paprik ni, tak perlu lagi masak sayur lain berasingan. jimatttt....!!! cer bak sini sepiring..!

    ReplyDelete
  11. haah ni lauk senang kijoo! tapikan umah mokwo nih kalau masak padprik, mesti nak kena masak sup gak utk si kecik..hemmm double kijooo!!

    ReplyDelete
  12. sy pun suka masak lauk 2 in 1 ni... senang kerja..

    ReplyDelete
  13. salam K.nor,kdg2 yg main campak2 tue lagi sedap!hihi

    ReplyDelete
  14. Nor... nmpk sedap lah ayam paprik..2 dlm 1 tak payah susah lagi nak msk sayur..yum3x

    ReplyDelete
  15. peberet saya, cuma saya selalu buat paprik udang..hehehe..:)

    ReplyDelete
  16. yum2,btl tu kak

    x yah msk syr,hihi

    ReplyDelete
  17. ita >> beres buk :)

    mokwo >> kat sini pun sama gak, kena ada la kuah singgang ke.. tp singgang senang jer kan :)

    ratna >> laaa.. ramainya sekapal hehe

    ReplyDelete
  18. atie >> nak buat camna, nak refer ke resipi dah males, campak ajer la hehe

    k.hawa >> betul2 :)

    sitiezahim >> owhh paprik udang... boleh cuba gak nih hehe

    pia >> pandai!! hehe

    ReplyDelete