f Secubit Garam: Bun Inti Coklat

N3 Terkini

Sunday, April 24, 2011

Bun Inti Coklat

ASSALAMUALAIKUM...



Jom sarapan dgn Bun Inti Coklat. Menggunakan Basic Doh utk bun dan Chocolate Filling sebagai intinya. Nak resipi, klik aje kat link tu ya.. ^___^

15 comments:

  1. cantik. comel. elegan. menawan. karisma. anggun. berketrampilan.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    saya suke!!! best ever bun!!

    ReplyDelete
  2. wahh..cantiknyer membulat tu...terguda I..hiiihi

    ReplyDelete
  3. seksinya kak noorrr....eh..roti tu cam seksi jek...hihi

    ReplyDelete
  4. Kak Nor..ada tinggal tuk sue tak...
    geram tau tgk..gebus2 ja...heeee

    ReplyDelete
  5. Wow! Gebu ...montok bun ni....geram kak cek tengok....

    ReplyDelete
  6. cantiknya roti coklat tu kak nor.....
    gebusss jerk.....

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum...

    izah >> amboiiii... banyaknyer words pujian... sket2 dah la.. kang meletup bun tu hehe

    norul >> kalau terguda kena la menggodek ya.. :)

    ana >> haiippp!!! heee...

    ReplyDelete
  8. leen >> tu la.. montoks sungguh :)

    sue >> ada2.. 2 bj ya cam kata kat fb td :)

    mamahanim >> boleh2.. silakan :)

    ReplyDelete
  9. k.cek >> ^___^

    mas >> tu la mas, cam bom hiroshima dah sesekali tengok tu :)

    ReplyDelete
  10. Assalamulaikum Nor..

    Montok2 membulat roti tu. Lama lah tak meroti, bibik melayu tu dah lama dok rehat macam dah merajuk jer dalam kotak tu.. hihihi.

    Bila dah ada stok tpg roti baru on balik lah.. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  11. pia >> tq :)

    CT >> w'salam.. kesian bibik tu.. kang majuk tak pasal2 .. lps ni rajin2kan meroti ya.. hehe

    ReplyDelete
  12. wah terpegun kejap saya nengok bun yg comel ni....sedapnya!!..:)

    ReplyDelete