f Secubit Garam: Menu Ulang Tayang lagi..

N3 Terkini

Friday, December 31, 2010

Menu Ulang Tayang lagi..

Alhamdulillah, badan dah makin ok. Dah tak seram sejuk lg cuma serombong jer masih tak pulih. Biasa la, selsema mmg lambat sket nak pulih kan. Tak per, Allah menguji sket jer tu kalau nak dibandingkan dgn org lain yg sakit lagi teruk, kan. 


Masih gak masuk dapur tp tak la beronggeng kat dapur ya Izah.. Akak masak ala kadar jer ni. Kejap jer dah siap dan boleh makan. Main dish, lauk kegemaran cik abg Tumis Pedas Ikan Merah dan Bendi Goreng Telur sebagai penemannya. Pastu tak lupa kicap yg ditenyeh cili api sebagai pelengkap. Alhamdulillah.. berselera semua makan hari ni.



3 comments:

  1. Wahhhh sedapnye both dishes tu! Perfect with some steamed rice...ooo yumm! :D

    ReplyDelete
  2. kak nor, masak ala kadar mcm ni pun boleh bertambah nasi tau...he..he...
    alhamdudillah k.nor makin sihat....selamat tahun baru k.nor...

    ReplyDelete
  3. salam

    kak nor semoga cepat sembuh yea :D

    selamat tahun baru untuk kak nor dan family :D

    ReplyDelete