f Secubit Garam: Award Dr Anna Qawina

N3 Terkini

Thursday, December 2, 2010

Award Dr Anna Qawina

Award lagi.. heheh.. Mekasih buat si pemberi yg baik hati Anna Qawina. Kiut jer si Mickey tu.. K.Nor dah gantung ni ya.. Tq soooo much! ^___^

4 comments:

  1. terima kasih kak nor sudi framekan award tu..hihi

    ReplyDelete
  2. Memang sedap apam kentang nih...Ummi dulu mula2 nmpak dlm majalah tu mmg x yakin resepi majalah boleh jadi ke tak..tp bila buat dan adjust sikit bahan, waalllaaahhhh sedap!! Rasanya cuma Mat yg guna resepi yg kurang lebih sukatan asal mcm Ummi tu...dah lepas kat dapur lain, tengok lain sukatan dan bahan n cara, maybe tu diaorg punya resepi la kot..dh bukan mcm Ummi buat tuh...apapun x kesah...janji leh telan..lawa nombor dua..kan kan..

    ReplyDelete
  3. ana >> terima kasih kembali :)

    ReplyDelete
  4. ummi >> hehehe.. silap lorong ya.. tak per, nor dah paste kat lorong yg betul tu :)

    ReplyDelete