f Secubit Garam: Sup Makaroni

N3 Terkini

Wednesday, August 25, 2010

Sup Makaroni

Sup Makaroni, yg ni menu utk tukang masak yg mmg jarang2 berbuka dgn nasi. Tak pernah jemu makan Sup Makaroni ni. Tambah2 lagi kalau utk berbuka.. mmg enak sekali. Kali ni lupa pulak nak goreng ikan bilis sbg bahan sampingan tu. Biasa la kalau dah masuk opis terlewat sket mula la kelam kabut. Resipi asal Sup Makaroni dari Masz Kajang yg dah lama menyepi dr dunia blog.. Rindu sungguh kat Mek Kajang ni.. bz benor lately sampai rumah dan penuh dgn sawang :) Maszzzzzzz, dah nak raya ni, tak nak bersihkan rumah ke? Tukar langsir baru... tukar lagu raya ke... hehe

Nak resipi Sup Makaroni ni? OK klik kat sini.. kekurangan ghajen nak mengkopipes arini :)


Syedapppp!

2 comments:

  1. syedap ekh kak..?? nak syemangkuk la kalau gitu!

    ReplyDelete
  2. ain >> syedappppppp sgt tau.. udah pinish.. tukang masak tu dia buat sket sgt ler ain :)

    ReplyDelete