f Secubit Garam: Majlis Penyerahan E-Book

N3 Terkini

Tuesday, August 3, 2010

Majlis Penyerahan E-Book


Pagi td jam 8.30 pg, di Dewan SJKC Chung Hwa Wei Sin berlangsung upacara penyerahan e-Book utk semua pelajar tahun 5 bg Dun Bandar, K.Trg. Setiap pelajar wajib diiringi ibu atau bapa masa menerima e-Book tu. Dah si ayah duk menembak kena la si ibu naik ke pentas mengiringi si anak kan.. hehe

E-book ni dikira pengganti buku teks. Lepas ni setiap pelajar yg terima e-book ni tak perlu la bawak buku teks dan beg pun tak la berat sgt. Kan best tu jd anak Trg, dpt e-Book percuma hehe...  Tahun lepas dah buat pun projek ni tp hanya utk pelajar tahun 5. Tahun ni bukan hanya pelajar tahun 5 jer yg dpt e-Book tp pelajar tahun 4 pun bakal dpt nanti. Kalau tak silap dlm bulan 10.. insyaallah


 Si Putera Bongsu bersama geng2nya..

Terima kasih...

 Bersalam dgn Tuan Guru Besar

 Siap ada pemegang.. cantik

Besar la harapan ibubapa agar anak2 yg dpt kemudahan e-Book ni menggunakannya ke arah yg betul, jgn la pulak menyalahgunakan ke perkara yg tak berfaedah dan tak bermoral. Nauzubillah...

5 comments:

  1. wow...bestnyer bdk2 skrg ni yer... kt trg jer ker k.nor? abis tu bila dh dpt ni camne? klu rosak ke atau apa2 nanti dikira camne? hehe...byk plak tanya...

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah..bagusnya kan..tak payah la bawa buku teks tu lagi ya!..

    ReplyDelete
  3. tahniah!!suatu yg ditunggu2 oleh semua ibu bapa negeri lain :)

    ReplyDelete
  4. ina >> yup.. utk rakyat ganu jer.. kalau negeri lain nak, kena bodek MB masing2 hehehe.. kalau ikutkan dah jd hak milik pelajar. kalau rosak boleh bg kat org yg dah ditugaskan utk membaik pulih di setiap sekolah.. gitu la kira2nya.. no hal banyak soklan pun :)

    sally >> kalau ikutkan gitu la, mengurangkan beban beg yg berat tu

    del >> harap2 dpt diperluaskan pd negeri2 lain gak kan..

    jiya >> nak gak ke? meh masuk skolah rendah kat ganu nih :P

    ReplyDelete