f Secubit Garam: Jus Tembikai

N3 Terkini

Monday, August 30, 2010

Jus Tembikai


Penyegar anak tekak di kala seharian berpuasa.. Jus Tembikai. Utk dptkan rasa yg lebih sedap, boleh masukkan air laici yg dlm tin sekali dgn buah laici. Jadi lah Jus Tembikai Laici. Tapi kalau kebetulan tak ada laici dlm tin, boleh gak nak dptkan kelaian rasa Jus Tembikai tau. Masukkan sedikit pati laici @ lychee concentrate... ermmm nyaman sih... Cuba la..

Jemput minum... oppsss.... puasa kan.. hehe
Jemput cuci mata aje dah la ya.. :)


4 comments:

  1. nor, munge & tongkat melingkar tu lawa ler..! penyeri jus tembikai pn nor kita..! he..he..
    suke minum tapi smlm am kena gastrik ya allah.. sakitnya cam x blh bangun dibuatnya jadi cam takut pulak nk makan makanan sejuk2 cam tmbikai tu..! w/pun tekak ni memanggil-manggil aje..

    ReplyDelete
  2. Salam kak Nor,Air tmbikai,ermm terliurnyer..Cantik la straw akak..Beli katner kak.?Sry soklan bodo ckit..

    ReplyDelete
  3. salam....

    tengok menu nie jam 6.30 ptg , buat tekak bergelora jer... macam nk minum jer

    ReplyDelete
  4. am >> nor ni buat jer am jus2 gini, minumnya tak mana pun.. nor suka berbuka dgn air panas.. oppss air kopi panas :)

    zaliedana >> salam.. apa lak soklan bodo nya tu.. kalau tak bertanya kita tak dpt jawapan nya kan.. benda tu bukan straw tp sebagai pengacau jus kita tu dan juga sbg penyeri la hehe.. k.nor beli kat kedai di k.trg ni jer

    ummi humaira >> salam.. sabor2.. dah dekat nak berbuka tu :)

    ReplyDelete