f Secubit Garam: Salam Ramadhan..

Monday, August 9, 2010

Salam Ramadhan..

Salam di pagi Isnin...


Alhamdulillah... kita semua dipanjangkan usia oleh Allah swt utk berjumpa lg dgn bulan yg mulia, Ramadhan 1431H. Insyaallah 2 hari lg umat Islam akan mula berpuasa. Semoga ibadat puasa kita tahun ini lebih baik dr tahun2 lepas dan kita semua dpt meningkatkan ibadah kita sebaik mungkin. Yg paling utama semoga puasa dan ibadat2 yg wajib atau yg sunat, yg kita lakukan diterima dgn baik oleh Allah dan mendapat ganjaran sewajarnya baik di dunia maupun di akhirat... amiin..

Di kesempatan ni K.Nor nak mohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap dr segi tutur kata dan perbuatan, secara sedar maupun luar kesedaran K.Nor yg telah menyinggung hati dan perasaan adik, kakak maupun teman2 semua.. Tak kira la pengunjung tetap ke, tak tetap ke, yg baru mengenali blog ni ke, atau dah lama tak berkunjung. Juga pd yg selalu meninggalkan jejak kat shoutbox atau kat N3 atau silent reader sekali pun dan terutamanya kepada followers K.Nor semua..

Opss.... mintak dihalalkan juga segala resipi2 dan ilmu2 yg diceduk dr blog atau dapur teman2 blogger ya.. Yg pernah dicuba maupun masih dlm list yg panjang tu. Mudah2an Allah melimpahkan rahmat dan keberkatan atas apa yg kita kongsi2kan selama ni.. Insyaallah..

SELAMAT BERPUASA