f Secubit Garam: Mihun Soto

N3 Terkini

Monday, May 2, 2011

Mihun Soto

ASSALAMUALAIKUM...

Biar kan gambar yg berbicara..




17 comments:

  1. kak,sesajer nk kasi org kecur kan ptg2 ni..mmmmm :p~

    ReplyDelete
  2. alamak dah lama tak mensoto sedap ler pulak

    ReplyDelete
  3. kak nor......terliur betoi nengoknya....
    nak semangkuk beso....

    ReplyDelete
  4. Salam Nor...

    Tgk gambo je dah tau sedapnya soto ni...
    Kak cek baru masak menu ni semalam....dari breakfast....lunch sampai malam dok makan soto....he he puas hati dpt makan soto buatan sendiri....:)

    ReplyDelete
  5. Ni memang makanan fveret kita. Dolu2, hari2 beli meehoon soto, tak jemu2, hehehe.
    Kalau dekat, memang dah lama duk tercegat depan pintu rumah Kak Nor dgn air liur meleleh, hahaha

    ReplyDelete
  6. Asssalamulaikum Nor

    Dah sihat dari sakit kepala tempohari. CT pantang nampak mee soto ni Nor, tu hari nampak kat dapur Ita Masam Manis. leleh gak lah air luir ni. sedapnyaaaa.. lebihkan pulak sambal kicap tu.. perghhhh.. pengsan kalau mengadap ni.. hihihi

    ReplyDelete
  7. pergghh!kak nor ni saja wat saya terliur..hehehe

    terbaik la k.nor..

    ReplyDelete
  8. menjamu mata pun sudah terasa chedap nyeer!

    ReplyDelete
  9. Isyk2...kijam2.... tayang jer ke... kempunan lak kita ni...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum..

    del >> ehheeh... kejam kat nafsu mata ya.. ehee

    mimi >> dah.. gi buat :P

    mas >> amboi... tangki besor mana ni? :P

    k.cek >> sama la kat sini.. kalau buat soto, dr tengahari sampai ke malam.. pastu ada lagi lebihan, esok tu preheat balik buat bf pulak.. hehe

    ReplyDelete
  11. min >> uishhh buruk ghuper org tua meleleh gitu weh... hihi

    CT >> alhamdulillah.. dah ok.. 2 hari tu jer..

    kalau pengsan tak syok la CT, baik hadap betul2 baru best hehe

    wan >> mekasih.. k.nor mmg jd antu mihun soto dah skrg ni.. satu famili suka pulak tu :)

    ReplyDelete
  12. mokwo >> alhamdulillah.. kenyang mata tu ya mokwo :)

    along >> alaaa.. cian along.. meh nor buat yg lain utk along ya.. :)

    tun >> fuh... syok!!!! :)

    ReplyDelete
  13. Salam kenal untuk kak nor =0).
    Aduh...sepanjang saya demam ni, lidah nak merasa mihun soto..
    nak buat, tak larat..high fever betoi kali nih...cuti tak ke mana, terdampar kat rumah sb saya n hubby dua dua demam terok..
    cari mihun soto kat pasal malam n kedai makan berdekatan, tak jumpa pulak minggu ni..
    utk mengubat jiwa nan lara, saya pun makan lah mihun segera perisa sayur sambil merenung gmbr bihun soto kak nor =0)

    ReplyDelete
  14. vivi lim >> salam dr k.nor gak.. mekasih ya sudi bertandang ke sini..

    kalau demam mmg sedap layan mihun soto kan.. harap2 lepas ni jumpa la tu dgn mihun soto.. semoga cepat sembuh ya.. kesian pulak k.nor dengar makan mihun segera sambil renung mihun soto k.nor.. kalau dekat boleh hulur semangkuk dua :)

    ReplyDelete
  15. soto kegemaran saya. nyum2. kat kulim ni ada satu restoran nama AK One tempat saya pekena soto. ** dok telan ayaq liuq dah ni**

    ReplyDelete