f Secubit Garam: Ce Teka.. Ce Teka.. ^___^

N3 Terkini

Tuesday, May 10, 2011

Ce Teka.. Ce Teka.. ^___^

ASSALAMUALAIKUM...

Wahhh lama tak main teka teki kan.. Meh kita pakat main teka teki malam ni... Apa, hadiah? Huk alohhhh.. asal teka sikit nak hadiah... Ok2.. Hadiah cam biasa, penginapan sendirian berhad yg tanggung ya.. ikut la penginapan berapa malam yg nak.. Nak pakej sekali dgn makan atau tidak.. Tenyeh jer CC masing2. Tak ada CC? Alaaa... hulur2 la kertas biru ke pepel ke yg dlm purse/wallet masing2 tu ya.. hehee


Ok.. Cuba teka apakah ini.. Kek? Ok.. kalau kek, kek apa? Ikut lah nak bg nama dlm B. Malaysia atau B.Inggeris. Nak tau jawapan? Alaaaaaaaaa........... teka la dulu... Teka dan jawab kat komen n3 di bawah ni ya.. Jawab dalam hati tak main tau.. Insyaallah.. pagi esok K.Nor bagi jawapan yg betul hehehe... 

SELAMAT MENJAWAB!! ^______^

34 comments:

  1. kek xtau,

    mcm apam dah dimarbel kan
    hihihi

    ReplyDelete
  2. Salam
    kak Nor ni buat kita saspen aje heheh ada ada je tau heheheh
    kek marble kot.....
    menarik le npk pemukaannya

    ReplyDelete
  3. Kek Marble Pelangi....hehehe Ce cakap ce cakap kek apa nih...huahuahuahua...

    ReplyDelete
  4. Kek caramel ke kak nor versi marble... aduyaiiii.... kak Nor tak sabar nak tau ni...

    ReplyDelete
  5. ye saya tau kak nor
    kek alunan kasih..hehehe

    ReplyDelete
  6. apam pelangi!org klate pangge ambun..hehehe

    ReplyDelete
  7. kek belang2.
    Confirm betul punya.

    ReplyDelete
  8. Alaaaaaaaaaa ni mesti kek roti niii Klu betul kena Bg upah roti kat kita Free selama setahun :D

    ReplyDelete
  9. kek marble pelangi...kan kan????? yeayyy..beetul...hehe

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum...

    wahhh ramai yg cuba menjawab ya.... baru tinggalkan 1 jam, dah berderet adik2 bg jawapan.. ehhh... dah malam buto ni.. tuan rumah dah ngantuks.. esok la ya bg jawapan.. nak ngedit gambo malesssssssss la pulak.. hehehe.. jumpa esok pagi ya... insyaallah... ^____^

    ReplyDelete
  11. kak nor...ni musti kek marble pelangi ni kan kan kan kan....

    ReplyDelete
  12. Nor, kek belang rimau kan..kan...mst betuiiii...xpun, rebit merajuk nnt..hehee

    ReplyDelete
  13. kek pelangi,
    kek marble,
    kek paun,
    butter cake (tp wat kaler2)..
    hmm.. ape lagi ye..
    eh, aci ke kasi jawaban byk2 nih? harap2 ada yg betul satu.. kui kui

    ReplyDelete
  14. nor...akak teka roti marble...

    ReplyDelete
  15. Nak tumpang teka eh....tu bukan kek, tu apam marble..betui kan kak Nor!

    ReplyDelete
  16. Kek Pelangi Nor Kasih sempena Nur Kasih the Movie...hehehe

    ReplyDelete
  17. Kek Karemal kot..tapi yg betulnya mesti ada Pelangi...

    ReplyDelete
  18. Assalamulaikum Nor

    nak teka gak.. kek marble... hihihi hentam sajelah labuuuuu.. hahaha

    kul berapa nak bagi jawapan niiii..nak tau gak :DD

    ReplyDelete
  19. kek marble puding karamel pelangi beralunan kasih ibu membawa ke syurga...panjang jawapan ni..mesti betul punyaaa....hahahaha

    ReplyDelete
  20. teka teki teka tekuk,
    kalau salah jawab jgn ketuk,
    kalau betul bagi 4 mangkuk,
    kek marble susu/apam pelangi/apam marmar/pelagi ek...hukhuk

    sekian..heee

    ReplyDelete
  21. lg skali..kek karemel..lalalala..sah betul sbb jawab 2 kali..hehehe

    ReplyDelete
  22. kak nor,tun telani n anna qawina tu batalkan ajelah penyertaan mereka sbb teka terlalu banyak..hahaha...

    ReplyDelete
  23. Marble Slice Cheese Cake kot?! Weeee~~gasakkk ler salah pon..haha

    ReplyDelete
  24. salam,saya tumpang teka jugak la..kek pelangi..hihi..

    ReplyDelete
  25. Nih bukan roti yg akak kate bakar guna SM tu kan..hahaha *tak balik2 lagi rupanya sue nih yer

    ReplyDelete
  26. nak jugak nyebok, x nak teka tp nak isi dalam loyang tu aci x?

    ReplyDelete
  27. mai lagiiii tapi k.nor x bagi jawapan lagi..may be dia tgh agih2kan kek tu nak bagi sape2 yg jwb tekatekini mkan...;)

    ReplyDelete
  28. tun dan ana, disqualified ya.. hihi..

    yg lain2.. k.nor dah jawab nun.. sila tengok kat n3 http://secubitgaramnor67.blogspot.com/2011/05/jawapannya-ialah.html

    laaa sue.. kena tinggal di belon ke yg tak balik2 lg nih.. hehe

    ReplyDelete