f Secubit Garam: Berehat Seketika

N3 Terkini

Saturday, March 26, 2011

Berehat Seketika

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni tak ada show masak2 ya.. Tuan rumah agak kebizian sket, ada kenduri kawin yg perlu dihadiri @ diuruskan.. Insyaallah.. dah settle semua nanti akan on air balik.. Jumpa lagi..... ^___^


10 comments:

  1. kak nor...
    jangan lama2 berehat...nanti mas rindu..he..he..

    ReplyDelete
  2. K.nor..selamat beristirehat, lauk kenduri ada lebih hantaq mai rumah skit..hehe

    ReplyDelete
  3. hwahh..cuti masak2 lg?alangkah jelesnya daku..ahaks..kak,nak ikot!

    ReplyDelete
  4. wahh bestnyer mkn kenduri tu kak...lama dah tak mkn nasi kenduri..kalau tau awal tadi leh terbang ikut kak nor...hehe btw happy weekend kak..:)

    ReplyDelete
  5. assalam nor..kenduri perlu dihadiri..
    jangan lupa kembali lagi kesini selepas semuanya selesai..

    ReplyDelete
  6. uruskan?kenduri sdara mara ye kak nor?
    jgn gantung piyuk lama sangat kak norrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  7. Salam kak nor..
    alaaa mesti tak lama tu berehatnye...
    Tak mcm naz...tenggelam timbul jer.. tenggelam lama, timbul sekejap.. sebab masa timbul tu kena pikul anak dara bongsu tu sekali heheheheee...

    ReplyDelete
  8. mas >> hehehe.. rindu kat sini, terbang ke fb tak per kan mas :)

    pia >> tak leh nak terbang la.. kakyu dah lama tak terbang, so tak leh nak ajak dia ke penang :)

    along >> insyaallah.. hehe

    sue >> nak pi mana? akak tak keluar dr daerah pun.. hihi

    ReplyDelete
  9. nieza >> meh la balik msia.. :)

    k.erna >> w'salam kak erna, insyaallah.. dah balik dah ni :)

    izah >> yep, kenduri anak sdara.. piyok tak kena gantung, duk elok2 jer dlm gobok :)

    naz >> salam naz, biasa la tu naz, ada anak kecik.. anak2 akak dah besar2 dah :)

    ReplyDelete