f Secubit Garam: Mee Lidi Goreng Berkerang

N3 Terkini

Thursday, July 7, 2011

Mee Lidi Goreng Berkerang

ASSALAMUALAIKUM...

Kalau ikutkan hati dah kurang ghajen nak menghapdet.. Kalau ikutkan rasa penat dan mata yg dah kuyu ni, rasa nak lepaking, tak pun masuk beradu jer.. Tapi tak per la.. masukkan gak entri utk malam ni. Masakan ringkas jer ni. Saja main goreng2 jer mee lidi yg ada sepeket lg tu. Kang ada pendatang asing pulak kang... Tak pasal2 jd habuan cik tong.


Resipi kali ni masih lagi main campak2 jer. Goreng cam biasa goreng mee kuning tapi kali ni letak kerang selain dr letak isi ayam. Pastu buat basah2 sket dan makan dgn cili jeruk.. fuh... sodapppppp :) hehe

6 comments:

  1. Salam kak! dtg malam2 kita pun ari ni malas nak menghapdet esok baru rajin ckitt jerrr hihihi... alahaiiii! sedapnyer nmpk mee goreng lidi siap kerang! teringat kat along yg suke makan kerang hihihi...

    ReplyDelete
  2. morning kak nor ^^.. tun mmg dh selamat dah mlm td time akak update. hihi.. biasa laa, baru2 nk sihat perlu cukup tido ^^
    mama tun mmg suka masak mee lidi nih. kompom kat ganu je ada ni =)

    ps: tiba2 rasa mcm nk balik kampung laa..

    ReplyDelete
  3. klu ada cili jeruk mmg sodap! :)

    ReplyDelete
  4. salam k.nor....masak apa yer ari ni?..lieza pun tgh dok pk2 nak masak apa la nih...
    k.nor ni main campak2 pun jadi jer..kalau lieza main campak2 terus ler tercampak campak..

    ReplyDelete
  5. sedapp jerk tengok mee tu..
    ada lak cili jeruk..
    perhh..terangkat....

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum..

    ijah >> asal sebut kerang ingat along ya.. doa2kan utk dia ya.. :)

    tun >> dah homesick la pulak ya.. :)

    del >> betul2.. tu yg kena top up jer cili jeruk dlm esbok :)

    lieza >> biasa2 jer lieza.. males lg rasanya nak post n3 dgn blogger wat hal ni.. emmmm

    mas >> cili jeruk mas dah abis belum? :)

    ReplyDelete