f Secubit Garam: Kenduri Aqiqah & Cukur Jambul Syamil Syaqeel

N3 Terkini

Tuesday, February 1, 2011

Kenduri Aqiqah & Cukur Jambul Syamil Syaqeel

Seperti yg dijanjikan, n3 kali ni nak tayang sedikit gambar sekitar majlis kenduri aqiqah dan cukur jambul cucu ke 3 sister K.Nor yg tinggal di Puchong, Selangor pada 30 Jan 2011 baru2 ni. Jom layan....

Muhammad Syamil Syaqeel




** Sori ya, pendek jer karangan mlm ni. Tuan rumah ketandusan idea nak mengarang citer :)


6 comments:

  1. salam kak nor..nak tanya la yg pakai baju biru tu yg dukung anak tu saper ah? cam kenal la

    ReplyDelete
  2. cikgu nor >> salam cikgu nor. yg mana satu, ada 3 org berbeza yg berbaju biru tu :)

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya baby...tido lena jer...seronok kan kak berkumpul ramai2 tu...akak msk juga ke?:)

    ReplyDelete
  4. iieeeeeeeeee....sukanya tengok kak nor kendong baby!!! comel sangat..hehe.

    ReplyDelete
  5. nieza >> salam nieza, tak masak, guna katering jer.. lauk daging kamben jer sister k.nor masak

    love >> yep, babies always look cute kan love :)

    sue >> haippp.. bb jer comel, tukang kendong tak comel dah .. hehe

    ReplyDelete