f Secubit Garam: Ikan Cencaru Bakar

N3 Terkini

Saturday, October 2, 2010

Ikan Cencaru Bakar

Tak mo pot pet banyak2, layan gambo aje ya.. Ikan Cencaru Bakar. Lupa pulak nak snap air asam. Tak per la, dah banyak pong rasanya gambar dan n3 air asam kat sini. Kalau buat ikan bakar K.Nor suka letak daun kesum sket. Ramas2 daun kesum tu masa gaulkan semua bahan2 perap. Insyaallah lebih wangi dan sedap rasa ikan bakar. Kalau letak daun limau purut atau daun kunyit kang bau cam rendang pulak.. hehe


Jom cuci mata ....



5 comments:

  1. huhu tengok ikan bakar kak nor teringat mak..sama cem mak buat je..nyum2..

    ReplyDelete
  2. Kak Nor....

    Kalu dah dgn air asam, tak nak lauk lain dah ni....kan? Cedapppppnyer!!! Leleh air liur ni....

    Ayu x cek lagi.....gerun arr....arap jadi, biiznillah.....:)

    ReplyDelete
  3. kalamhati >> mmg stail gini k.nor suka.. lebih wangi dan sedap :)

    ayu >> gi la check.. nk tau gak result dia :)

    ReplyDelete
  4. Adoi, lama tak pekena cencaru... sedapnya... sini cencaru payah jumpa... yg frozen jer kdg2 jumpa...

    ReplyDelete
  5. aymy >> slmt hari raya aymy.. wahh lama tak nampak nih..

    jenis frozen ya, tkper la at least ada gak ikan kan..

    ReplyDelete