f Secubit Garam: Majlis Kenduri Perkahwinan Izah@MyR 13 Jun 09

N3 Terkini

Saturday, June 13, 2009

Majlis Kenduri Perkahwinan Izah@MyR 13 Jun 09

Hari yg ditunggu2.. yer ke ada yg tunggu hehe..
Tghari td K.Nor, cik abg dan anak2 serta Lily dan doter dia pergi la hadiri kenduri sempena majlis perkahwinan Izah.. dia org ni dah lama kawin, tp baru mengadakan majlis kat kg Izah di Kuala Berang, Terengganu. Majlis perkahwinan ni diadakan serentak utk meraikan perkahwinan abg Izah dgn org Melaka dan adik perempuannya yg berlangsung akad nikahnya semalam. 1st time attend kenduri perkahwinan 3 adik beradik serentak ni. Kalau dua pasang tu biasa lah kan.. Ok, jom layan gambar2 kat majlis tu tadi..
Ni la projek usahasama antara K.Nor dgn Lily. Sori la hasilnya tak seberapa, almaklum ler hasil org yg teramat terror dlm bab mendeco ni.. (bukannya pernah attend kelas pong, saja suka2). Cuppies tu diwarnakan coklat sbb ikut tema majlis izah ni.

Pengantin lama diapit oleh dua org mak dara. Sori la izah, akak tak sempat nak touch up kat muka yg berkilat tu ya..

Masih tetap manis lg senyum pengantin lama ni..

Hantaran Izah dan hbnya

Yg ni hantaran adik Izah utk suaminya (bekas berbentuk shell tu)

Cenderahati dr Izah utk tetamu..opss. tertinggal satu item lg, wajik@ nasi manis, cik abg dah ngap sebelum sempat posing :D

3 comments:

  1. cantik kek tuh, anyway tahniah pd K.Nor and K.lily yg dpt siapkan projek tersebut dgn jayanya.

    ReplyDelete
  2. Nor dan Lily....Tahniah....walaupun tak belajar ....practice makes perfect....akak nampak cam beli jer...Memang Cantik!

    ReplyDelete
  3. jamie, watie.. tq..segala puji Allah jua yg berhak menerimanya.. :)

    ReplyDelete