f Secubit Garam: Daging Goreng Bersayur

N3 Terkini

Thursday, June 4, 2009

Daging Goreng Bersayur

Kemalasan melanda diri hari ni.. Tak tau nak masak apa utk lunch. Nak cari resipi dlm MyR tak boleh nak masuk lg. Last2 campak aje daging dan sayur2 yg berbaki dlm esbok. Jadi lah daging goreng bersayur. Ermmmmmmmm....... takkan nak makan daging saja kan, perut melayu mana la boleh lari dr nasi. Memudahkan kerja, buat jer nasi goreng butter. Nasi goreng ni pun main campak jer, tak tengok resipi pun. Jadi gak nasi goreng tu.. hehe kemalasannnnnnnnn punya hal... Jom makan...

Alhamdulillah... kenyang perut dgn menu campak2 yg simple ni...

2 comments:

  1. Sedapnye daging goreng ni.... kalau bagi semangkuk tu pun saya boleh tolong habiskan..hehe

    ReplyDelete
  2. ijan, dah abis laa nak bg camna hehe

    ReplyDelete