f Secubit Garam: Udang Masak Lemak Cili Api + Cendawan Tiram

N3 Terkini

Sunday, June 21, 2009

Udang Masak Lemak Cili Api + Cendawan Tiram

Untuk menghabiskan stok udang yg tinggal lg sedikit, K.Nor buat Udang Masak Lemak Cili Api bersama Cendawan Tiram ni. Kena ada menu tambahan, spt ikan goreng, sambal belacan dan ulam2an dan yg wajibnya nasi panas2, kan.. Sedap..



4 comments:

  1. Sedapnye masak lemak udang bubuh cendawan tiram tue... kat sini tak de plak tiram nye..yg ade cendawan gemak2 jer..hhehee

    ReplyDelete
  2. ijan.. cendawan butang ke yg gemuk2 tu..

    ReplyDelete
  3. Sedap tu Nor..Nor ni kalau masak apa pun Watie suka...mesti nak jenguk gak...walau ayam yang Watie tak makan pun nampak sedap gila lah...apatah lagi udang yang seksi dok post cam tu lak!!!

    ReplyDelete
  4. watierman.. ^_______________^

    ReplyDelete