f Secubit Garam: Tart Nenas

N3 Terkini

Wednesday, September 8, 2010

Tart Nenas

Kukis wajib tiap kali raya sbb ni pebret tukang masak dan juga suami tukang masak. Biar la leceh mana pun, kena buat gak. Kalau gi beraya rumah org lain, bila nampak jer tart nenas yg ni mesti dicapai dulu. Utk raya tahun ni tak buat Tart Bunga sbb dah buat Tart Blueberry. Nak resipi? Boleh tengok kat sini..


3 comments:

  1. Hi KakNor...Love is here to wish KakNor and Family, Selamat Hari Raya Aidilfitri ya! Wish U all a blessed Raya...happiness always! Senang nanti ambik kad fr Love ya!...;)

    Though Love tak dpt online sll...U all always in my mind! Take care my dear...missed U! :)

    My Hubby mintak Love buatkan tart nenas, takde resipi plak...boleh cuba yang ini. Klu nak buat cam tart pun leh kan kak???

    ReplyDelete
  2. Feberet saya juga..bestnyeee..slurrpp!..=)

    ReplyDelete
  3. Love >> hi love!! lamanya menghilang! at last muncul gak ya.. tq so much for the wish dear..

    K.Nor pun miss love gak.. miss yr lovely kids too :)

    try la love resipi tart nenas k.nor ni.. u or yr hubby will love the taste.. insyaallah..

    kalamhati >> wahh kita serupaaaa!!! :)

    ReplyDelete