f Secubit Garam: Mee Goreng Mamak

N3 Terkini

Tuesday, September 21, 2010

Mee Goreng Mamak

mee mamak
Ni jer juadah berbuka puasa yg sempat disediakan smlm, dek kerana kehilangan mood nak masak2. Sampaikan tak ada rupa mamak pun, cerah jer mee goreng mamak nih.. hihi.. tak per la, janji sedap kat anak tekak K.Nor sekeluarga. Tambah pulak ada kopok lekor yg digoreng.. lg la syok layan mee goreng mamak nih..
kopok lekor
Ada kopok lekor goreng baru best kan.. :)
Ada yg nak resipi? Sila tengok kat sini ya..
mee mamak 2
layan diri ya… :)

2 comments:

  1. salammmm saya dtg nak mee sepiring sbb lom sarapan lagi hati susah..upsr dah mulaaa huhuuu

    ReplyDelete
  2. ilah >> salam.. mesti hati emak berdebar2 aje kan selagi tak abis exam tu.. smoga anakanda tu dpt menjawab dgn tenang dan baik.. mudah2an mendapat kejayaan nanti ya.. aminn

    ReplyDelete