f Secubit Garam: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ..........

N3 Terkini

Tuesday, September 29, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ..........


Selamat Hari Raya K.Nor ucapkan buat semua. Gambar ni bukan eCard ya..
cuma utk tatapan jer.
^____^ eCard dah dipost earlier. Nanti bila dah raya mana ada masa nak post n3. Tengok la kalau ghajen atau ada masa terluang boleh la K.Nor tayang suasana raya ya..

Di hari raya ni mesti ramai yg balik kg. Dan mesti ada gak yg beraya kat rumah sendiri tp yg pastinya masih tetap melakukan ziarah dan kunjung mengunjung. Jadi berhati2 la di jalanraya ya.. mudah2an kita semua BUKAN di antara statistik kemalangan samada maut atau cedera aje. Slmt berhari raya buat semua..

13 comments:

  1. Salam Aidilfitri dan maaf zahir batin Nor...nnt dtg rmh amik kad raya ya...Ambooiihhh cunnya gambor anak beranak..gambar terbaru ke tu? Sempat lagi yaaa..hehe

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri buat K.Nor Sekeluarga...Maaf Zahir dan Batin andai kata pernah ada kata2 yg menyinggung perasaan disepanjang perkenalan kita di alam maya ni....

    Waduh waduh K.Nor...anak2 dah besar tp K.Nor Maintain muda sepanjang masa..sekali tgk mcm adik beradik jer...bukan anak dgn mak....awet muda la K.Nor...eehhhh satu lg cun2 ler anak teruna K.Nor nih...nasib ler saya dah tua dan bersuami..hehehhehe..

    ReplyDelete
  3. lawanya...lawanyaaa!!!! dah beso2 anak kak nor ekh!! betul kata ezadlieza...akak dah macam anak2 akak.nmpak muda!!!! tahniah!!!

    SELAMAT HR RAYA AIDIL FITRI DN MAAF ZAHIR BATIN!!!

    ReplyDelete
  4. ...salam aidilfitri dr liza mohon maaf selama kita "bersahabat...

    ReplyDelete
  5. ummi >> hehe mesti ler gambar terbaru, posing khas tuk raya tahun ni sempena semua ada ni.. dah amik dan dah gantung pun . tq ya

    lieza >> mana ada muda lg k.nor ni.. dah tuo dah.. :) psst!! dengar di cik abg marah kang hehe

    ain >> tu la kalau g sekolah anak2 ni, mesti dia org kata kakak bukan emak :D

    liza >> salam liza.. slmt hari raya...

    ReplyDelete
  6. salam lebaran kak nor...wah sgt cun gambar ni...sempoi jek semua posing...tak skema mcm kebanyakkan gambar keluarga yg lain2 tu erk...kelas tau...sapenye idea nih???

    ReplyDelete
  7. fiza >> salam buat fiza.. tu arahan cameraman, dia tak nak tengok skema2 cam zaman dolu2 hehe

    ReplyDelete
  8. Salam kaknor.. Selamat Hari Raye... Cantik laa gambar kaknor sekeluarga..

    ReplyDelete
  9. Kak Nor, Selamat Hari Raya.. maafkan segala dosa.
    Wah cantek ler gambar nie.. semua nampak sempoi jer.. terutama maknya..hehehhehe

    ReplyDelete
  10. suha >> w'salam suha, slmt hari raya.. dah abis beraya ke belum? :)

    jamie >> slmt hari raya jamie.. ish tak ada plak jamie wat salah apa2 dgn k.nor rasanya.. :)

    pakkaramu >> salam buat pakkaramu, terima kasih sudi mimpir ke rumah buruk ni.. slmt hari raya

    ReplyDelete
  11. salam kak nor... comelnye kak nor nie... :)

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Raya Nor.... keluarga bahagia membawa kesyurga..Aminn. Dah besar panjang anak2 Nor, CT tumpang gembira juga Nor :)

    ReplyDelete