f Secubit Garam: Hari Mengangkut Kad Raya.. fuhhh berderet!!

N3 Terkini

Sunday, September 13, 2009

Hari Mengangkut Kad Raya.. fuhhh berderet!!

Adehh.. penat2.... Betul2 meletihkan, semput nafas duk mencari kad2 utk dibawa balik.. Tak per la demi menghargai teman2 cyber semua, K.Nor angkut gak ni tau. Nanti kalau siap kad raya K.Nor lak, jgn lupa angkut wat balik ya..

Ada lg tak yg tertinggal? Kalau ada sila tinggalkan pesan kat cbox tu ya, mana tau K.Nor terlepas pandang. Maklum ler badan baru nak sembuh tambah lagi dah start pose balik ni.. Mana nak mengukis lg.. penat sih...

Apa pun jutaan terima kasih buat semua yg sudi menghulurkan kad2 raya ni.. semoga ukhwah kita berpanjangan.. Slmt Hari Raya gak dari K.Nor sekeluarga.


psst!! sori la kalau susun atur kad2 ni berterabur sket. Main tampal jer ni, tak pasti sapa dulu yg tinggal kan pesan suruh amik kad.. maaf dipinta ya..


Dari Ina Jepun


Dari Alongroz


Dari CikMin


Dari Am(flora)


Dari Fiza Nordin


Dari Zai@UmmiAiman


Dari Ieta


Dari K.Zai


Dari Deeja


Dari HaSue


Dari Ika


Dari Mimi


Dari CtZura


Dari Azura


Dari Aymy Kuwait


Dari Love


Dari Mizan

2 comments:

  1. pehhhh....banyak ni kak!!! fofular ni!!hihi

    ReplyDelete
  2. ain >> hihihii.. ngalahkan artis ke hehe

    ReplyDelete