f Secubit Garam: Sira Pisang Special

N3 Terkini

Tuesday, September 29, 2009

Sira Pisang Special


Pasal apa dikatakan special? Mmg special sbb dimakan dgn eskrim. Cubalah makan sira pisang dgn eskrim, mmg best! Tapi pastikan sira pisang tu dah sejuk , kang cepat jer cair eskrim tu. Tak payah letak resipi la ya, sbb rasanya semua org tau buat sira pisang. Masak sira pisang, sejukkan dan ceduk dlm mangkuk, pastu scoopkan eskrim. Pastu tabur la sket choc. rice ke, manik2 cekelat ke.. pastu ngap.. yummy! ^_____^

4 comments:

  1. cantik deco sira pisang akak ni siap eskrim lagiksss!! akak letak telur ke dlm kuah sira pisang tu? sedap gak klu letak, kan.

    ReplyDelete
  2. tengok gambar je dh sedap. klu rasa..mesti lah lg sedapp!!!!

    ReplyDelete
  3. yalah.. nengok pun cam sedap tu! alamak! kita posalah hari ni, dpt wat buka nanti sodap tu!

    ReplyDelete
  4. tun >> ish cantik apanya, letak gitu2 jer tu hehe.. tiap kali buat sira pisang mmg k.nor suka letak telur, baru best kan..

    ain >> tau tak per hehehe

    am >> mmg nor buat semalam tu utk berbuka puasa..mmg nyaman..

    ReplyDelete