f Secubit Garam: Happy 11th Anni. buat HaSue

N3 Terkini

Friday, September 11, 2009

Happy 11th Anni. buat HaSue

HAPPY ANNIVERSARY BUAT SUE CAYANG....

Pasal tak cakap awal2, kalau tak akak dah prepare wat kek 3 tingkat smlm. Tp tak leh nak wat gak kan, kepala tengah denyut2.. so K.Nor gubah bunga jer la ek utk Sue.. hehe


Sebab Sue kaler biru, amik ni gak ya..
Semoga jodoh Sue dan suami berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat ya.......



2 comments:

  1. Wahhh...terharunyaaa dapat hadiah dari kak nor cayang nih..nih makin cayang kat akak nihh..heeee...
    Sengih lebarr jer nengok serba biru termasuk laa tulisan sekali..hihi..sukaaa sangattt..
    mekasih kak nor..nanti sue tepek eh..

    sue harap denyut2 kak nor tuh pulih la cepat2..akak migrain ek?sue paham org migrain nih kalo dah sakit paler sakit amat..adik sue migrain ga..ternangis2 bila dah kena..cepat sembuh ya kak..

    Mekasih lg skali kad2 yg cantik2 nih dan ucapan tu..semoga dimakbulkanNya..muahhh..lebiuuu

    ReplyDelete
  2. sue >> alhamdulillah.. denyut2 dah ilang..mmg sakit sgt2 smlm tu sue.. tak per la ujian semua tu..amin.. thanks ya sue.. sayang anda kembali :)

    ReplyDelete