f Secubit Garam: Stoberi Dip In Choc

N3 Terkini

Monday, September 7, 2009

Stoberi Dip In Choc

Biru mata itam ku... hehehehehe

Ni febret dua beradik Along dan Aisyah. Suka bukan main lagi dua org tu bila K.Nor nak buat ni. eh.. pembetulan.. bukan K.Nor yg buat tp Aisyah yg buat. K.Nor cuma buat ganache coklat tu dan biarkan Aisyah yg dip stoberi tu...

Ku tunggu dan menunggu (mujur tak tumbuh janggut) stoberi manis dr Jepung.. tak kunjung tiba.. Terpaksa la petik stoberi kat 'kebun' tepi rumah.. masam pun masam laa ^___________________^

4 comments:

  1. Awwww..x rela nak tengok!(tutup mata sambil menaip)hehe..mana lak dapat stoberi nih kak..kat jusco ke?(macam laa tau supermarket yg ada kat sana) ke kat kebun akk belakang umah?hihih..rasa nak ngap jer seketui..

    ReplyDelete
  2. hasue >> akak petik stoberi tepi rumah akak jer tu... hihihi mentang2 ler tak pose, amik ler nak ngap 2 ketui pun..

    ReplyDelete
  3. ooo...akak ada tnm pokok stoberi ke..???dasat ni!

    ps..anak sy yg tua suka stoberi dip ni lg2 yg kat KLCC...beso2 stoberi dier!!!

    ReplyDelete
  4. ain >> alaaaaa ain ni.. besar tau kebun stoberi k.nor siap nama GIANT lagi tuh.. :)

    ReplyDelete