f Secubit Garam: Hati Ayam Goreng Berempah

N3 Terkini

Friday, November 13, 2009

Hati Ayam Goreng Berempah

Salam...

Menu yg simple jer hari ni, Hati Ayam Goreng Berempah. Makan dgn nasi panas2.. Sedap..

8 comments:

  1. Nyummmy!!! hihihi! Adey, laparnya see ur cookings! :)

    ReplyDelete
  2. saya suka gak hati ayam...lagi best kalo digoreng garing2...ngan bwang....fuhh sungguh menyelerakan

    ReplyDelete
  3. ni antara fav saya gak ni. saya sorang je la. selalunya sy goreng potong bawang, potong lada aje. sedappp!! mmg betul kata akak, mkn ngan nasi panas2 mmg sedap!!!

    ReplyDelete
  4. love >> alaaa.. kalau tengok hidangan love pun buat org lain lapar gak tau.. :)

    mamasyaza >> mmg sedap kan su, tp satu jer, hati tu suka benor meletop kalau goreng garing2 gitu..

    ain >> give me 5 :)

    ReplyDelete
  5. ratah pun besh nih..tp sue nak seketui jek..x pandai makan byk2 ati ayam ni.heeee

    ReplyDelete
  6. sue >> nanti kalau dah pandai, semangkuk pun tak cukup :)

    ReplyDelete
  7. Salam.. Sy pelawat baru. Heh.. baru berjinak dalam dunia masak ni.. Ade resipi ke tajuk ni? Nampak sedap.. Perut lapo. Huhu~

    ReplyDelete
  8. Dandelicious Princess >> w'salam.. slmt datang ke rumah k.nor ya.. resipi dah lupa la pulak sbb aritu main campak2 jer.. pastu lupa nk letak resipi. nanti kalau saya buat lagi saya letakkan resipi ya. apakata cuba dulu resipi hati ayam yg lain atau resipi2 lain yg dah saya publishkan.. semoga kena dgn selera tuan puteri ya.. :)

    ReplyDelete