f Secubit Garam: Tulun... tulun.... :)

N3 Terkini

Friday, November 6, 2009

Tulun... tulun.... :)


Siapa pernah makan ikan ni? Sedap ke tak? Atau lebih tepat lg siapa yg pernah masak ikan ni? K.Nor nak tau camna nak masak ikan ni utk dptkan hasil yg sedap. Ikan ni K.Nor dpt dr pemberian jiran K.Nor yg kerja kat Jakarta. Dia balik sekejap utk ambil anak dia yg baru abis PMR utk bercuti kat sana. Org yg memberi tu lelaki, nak tanya sgt camna nak masak segan gak. Orang memberi kita terima aje la kan.. rezeki jgn ditolak hehe..

Kat kotak tu ada di tulis, ianya boleh dipanggang atau digoreng. Cuma K.Nor nak tau kut2 sapa2 tau cara nak masak utk jadikan lebih sedap lagi.. Harap2 ada la yg sudi membantu ya.. Mekacih K.Nor dahulukan..

No comments:

Post a Comment