f Secubit Garam: Mata Kobau or Mata Lembu.....

N3 Terkini

Wednesday, May 6, 2009

Mata Kobau or Mata Lembu.....

Salam...

Mana yg lebih tepat, telur mata kerbau ke mata lembu? Biasanya kat Tganu ni org panggil telur mata lembu, tp ada gak sesekali dengar org sebut telur mata kerbau. Layan jer la ya, sbb bendanya sama jer.. Itu belum di make-up atau belum ditransfomasikan..



Haaaaaaaa........ ni la dia mata kobau yg dah ditransformasikan menjadi......... Telur Mata Kerbau Berkicap.. Ni la menu utk sahur K.Nor malam ni. Terasa lapar ler malam ni, memikirkan esok nak pose, so kena la isikan perut ni skit, kalau tak esok perut duk berirama jer.. K.Nor mmg ngejjas skit cara masak menu ni. K.Nor tumiskan bawang dan lada dlm minyak yg sikit, bila dah wangi tu, masukkan kicap sekali dlm tu, lg umph rasa dia, bila kicap tu kita dah masakkan kejap. Cuba la, lagi sedap rasa dia tau..

2 comments:

  1. k.nor..gambar telur tuh pun leh jadik seksi..jeles hehe

    ReplyDelete
  2. yer ke ana, nasib baik seksi, bukan seksa, kan..

    ReplyDelete