f Secubit Garam: Bun Pandan Berkaya

N3 Terkini

Thursday, May 21, 2009

Bun Pandan Berkaya


Ni mak yung punya pasal, tak sabo2 nak tengok bun yg K.Nor buat petang td. Bun Pandan ni K.Nor amik resipi kat rumah CMG, thanks ya Che Mat. Smlm buat tak jadi, kena jangkitan dr siam kut, bak kata Ina. Kan dah kata tak leh give up, so hari ni buat lagi. Tu dia.. punya laa gebus bun pandan ku.. Yg 6 ketul tu Luqman punya, tak letak sekaya, tabur bijan jer.


Ni, kat dalam dia.. nampak tak kegebuan bun nih.. cun kan.. sedap woo.. makan panas2. Tak nampak gak ke?


Ok.. Ok.. kita kasi close-up lg.. haa.. kan nampak jelas tuh.. hehe.. jom makan..

5 comments:

  1. salam akak...
    rata2 blog duk m'roti nih...terliur lak coz lama dah tak meroti...

    ReplyDelete
  2. w'salam aisyah.. minggu roti sedunia!! jom meroti.. sedap!

    ReplyDelete
  3. Sokong Aisyah....kuat betul aura Kak Ros kite nun....Walau jauh di Jepunnn...tapi semerbak rotinya melata di mana-mana....

    ReplyDelete
  4. Opppp.....silap..resipi CMG kite rupenyaaaa...Sowy....silap info plak...

    ReplyDelete