f Secubit Garam: Gift lagi ya........

N3 Terkini

Tuesday, May 12, 2009

Gift lagi ya........


Nampak kotak ni? Sama kan, cam kotak yg dulu tu. Cuma yg dulu tu kecik skit, tp yg ni besorrrrr skit. Tak payah cakap la ek, sapa pengirimnya. Tengok huruf putur2, belit2 tu rasanya dah boleh agak dr negara mana kan.. Kalau nak pesan jgn jeles, gerenti ada gak yg jeles, ikut la ek, sapo2 yg nak jeles2 tu...... hehehe..

Okeh, ni barangan yg terkandung kat dalam tu.. Ya Rabbi, punya laa banyak ijah ni bg, cam nak suruh akak bukak kedai. Td sembang dgn dia kejap, dia cakap masih ada lg bunga lilin tu utk akak, tp tak muat kotak.. ish3.. mmg nak suruh akak biz lilin wangi nih.. Apa pun dik Ijah sayanggg, tq akak ucapkan.. atas semua ni, termasuk paste tomyam putih yg best tu.. Semoga Allah balas balik semua budi Ika pd akak dan famili dan limpahkan keberkatan dan rahmat atas Ika dan famili.. muah.. muah.. muaaaaah... sayaaaaaaaaaaang dia..

6 comments:

  1. kak ina, cantiknya bunga lilin tu! saya mmg suka beli lilin2 yg beraroma cam gitu... jual kat saya satu paket tu boleh tak?? boleh laaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. sorrrrryyyyy nor!!!! bukan kak ina!!! salah taip la.... sorrrrrryyyyyyyy!!!!! ampunnnnn!!!! tapi leh jual satu paket tu kan? kan? kan?

    ReplyDelete
  3. camna nak jual tu ita, benda yg org bg kan.. tak best laa nak jual2 lak kat org lain.. :D

    ReplyDelete
  4. k nor,bebanyak tu memang selalu pasang lilin wangi kat umah ke?uish mmg betui2 wangilah umah akak klu gitu.emp, bilerlah bpeluang ke terengganu.leh singgah umah akak ye tak...

    ReplyDelete
  5. Nor, alahaiii cantiknya..jeles nih! Hehe..dah orang nk bagi kan, rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari...baiknya hati org tuh!

    ReplyDelete
  6. fiza, jom la dtg trg..

    k.ummi.. betul tu, tak leh tolak rezeki kan..

    ReplyDelete