f Secubit Garam: Sayonara..

N3 Terkini

Sunday, May 31, 2009

Sayonara..

Salam... Hari ni tuan rumah ni g jalan2 ke KL, tp tak lama, 2 hari jer. Insyaallah mlm esok dah balik semula ke Tganu.. Pada tetamu tersayang, sila lah makan minum apa sj yg dihidangkan. Makan elok2, jgn sepah2kan. Sudah makan tu pandai2lah basuh pinggan dan gelas. Sapu sampah2 kalau ada ya... insyaallah kita jumpa lagi dihari selasa.. ok... KAJANG HERE WE COME!!!!

5 comments:

  1. Selamat bercuti ke KL Kak Nor... jangan lupe beli oleh-oleh :)

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti..selamat kembali dengan semangat baru!resepi baru,serba baru! hehe

    ReplyDelete
  3. oh datang kajang ke? mesti nak pegi makan sate ni...

    ReplyDelete
  4. tq semua.. alhamdulillah dah selamat tiba kat rumah.. bukan la bercuti sgt sebenarnya... g hantar anak2 ke camp kat hulu langat.. tak sempat shopping pun..

    kucing oren.. pandai dia ya.. kalau ke kajang mesti la nak pekena sate kajang kan...

    ReplyDelete