f Secubit Garam: Sup Lobak Putih dgn Ayam

N3 Terkini

Thursday, March 25, 2010

Sup Lobak Putih dgn Ayam

Ni la pertama kali beli lobak putih dan masak lobak putih. Tak tau nak masak camna, dah skodeng resipi kat MyR tp tak ada yg berkenan di hati. Meronda rumah Ummi dan CMG pun tak jumpa gak resipi yg menggunakan lobak putih ni.. mungkin ada tp sbb nak cepat tu yg tak terjumpa kut. Last2 wat sup aje la.. Letak ayam sket utk upkan lagi kesedapan sup ni.

Bila dah dibuat sup, letak cili api sket biar ada rasa pedas2.. ermm... sedap la pulak cik abg kata. Partnerkan dgn ikan selar panggang berlada.. Cukup la menu lunch utk hari ni. Masak pun kelam kabut jer tadi. Nak buat camna dr awal pagi hingga ke hampir tengahari duk di spital.. balik tu singgah pasar tani kejap terus masuk dapur.. uhhhh penat... Layan jer la ya menu simple hari ni..

3 comments:

  1. sedap2!!...nak semangkuk!!...hehe

    ReplyDelete
  2. pegi sepital apesal nur..tak sihat ke?

    ReplyDelete
  3. dayang >> suka gak ya dgn sup lobak putih.. :)

    mokwo >> cik abg nor yg kurang sihat lately mokwo :(

    ReplyDelete